דיאטה למראה גוף מושלם, חיטוב הגוף ועיצובו, קובי עזרא

דיאטה למראה גוף מושלם, חיטוב הגוף ועיצובו בשיטת קובי עזרא. איך תוכלו לקבל גוף חלומי דיאטה אישית מתאימה.

דיאטה: אחד הנושאים החמים ביותר כשמדובר בקבלת הגוף החלומות שלך היא דיאטה שבה הוא הולך לעבוד הטוב ביותר כדי להביא אותך מנקודה א' לנקודה ב' בין אם יש לך שלושים ק"ג או לאבד שלושה ק"ג עודפי השומנים הנ"ל על הבטן התחתונה והירכיים – לא נראים טוב!

כך אני מגדיר למטופלי (יחד איתם) את המטרות שלהם. אז פשוט כמו קילוף שכבות הבצל אנו מקלפים את שכבות השומנים העודפים – עד למראה קוביות משביע רצון!

עיקרון דיאטת Diet2all, הינו עיקרון האינדיבידואל (המותאם באופן אישי ופרטני למטופל), בשיטה הנ"ל אני בודק ובוחן את המטופלים שלי מבחינה פיזיולוגי (בדיקות דם ושתן, אחוזי שומן, שקילה ועוד) ופסיכולוגית (תשאול כללי).

מה זה דיאטה האישית והאם זה מתאים לך? הדיאטה האישית תהיה תלויה בשילוב של המטרות שלך, גורמים פסיכולוגיים - מנטאליים שלך, סוג הגוף שלך מבחינה פיזיולוגית וכימית.

מהם המטרות העיקריות של Diet2all (דיאט-טו-אול)?

1. מניעת פירוק רקמת שריר יקרה. היות ורקמת השריר הינה צרכנית או בזבזנית אנרגיה (קלוריות) בעיקר שומנים ופחמימות.

2. איבוד שומנים מרבי. איבוד שומנים מוגבר (הגברת תגובת הליפוליזה), כלומר הוצאת חומצות שומנים מתאי השומנים ושריפתן לאנרגיה במיטוכונדריה של תאי 

דיאטה, DIET, ירידה במשקל השרירים. כך בעצם נגרום לבטן ולמותניים "לחגורת ההצלה" להתכווץ והלבוש ישב עלייך כמו על בובת הראווה אשר מציגה אותו, לירכיים ולישבן להתכווץ ולהיכנס לסקיני גי'נס.

3. שמירה על איזון והורדת רמות השומנים בדם (כולסטרול, טריגליצרידים) איזון ברמות הסוכר בדם, איזון המערכת ההורמונאלית ועוד...

4. שיפור הסיבולת השרירית. ע"י כך שיפור בתפקוד היום יומי. כך גם שיפור בתפקוד המיני (בעיקר בגברים, אך גם בנשים), השיפור בזרימת הדם מונע הפרעות שונות, כגון: אימפוטנציה (אין אונות) וכו'... 

· קובי-דיאט (Diet2all) דיאטת העיקרון האינדיבידואל המשלבת שיטות רבות אשר מתאימות לאדם באופן אישי בהתאם לאורח החיים משלו.

· יתרונות הדיאטה: תופרים את "החליפה" לפי מידותיו האישיות של המטופל ובהתאם לאורח חייו. כשמגיעים למשקל היעד ישנה תוכנית שמירה בכדי שלו נחזור לעודף המשקל, בדומה לדיאטות היו יו. 

· הייחודיות של קובי דיאט הינה התאמת תוכנית תזונה אישית, לפי העדפות המזון של המטופל.

· הבנה לקושי האישי של המטופל (כל אחד והקשיים שלו).

· הדיאטה משלבת אלמנטים בריאותיים אשר מותאמים לטיפול ומניעת מחלות לב וכלי דם (הורדת רמות הכולסטרול, הטריגליצרידים בדם), סוכרת, יל"ד ועוד. כמו כן, מסייעת לשמירת הנעורים. כגון: טיפול במחלות שונות ואנטי-אייג'ינג - דחיית תהליכי זקנה.

השיטה קובי-דיאט מותאמת למטופל בהתאם למצבו הבריאותי, כלומר אנשים אשר סובלים ממחלות לב, כלי דם, כליה, מחלות ריאה ועוד..., יקבלו תפריט אשר יתאים להם ימנע מהם תופעות לוואי מיותרות, שיפור במצב הבריאות הכללי!

ויתרון כלכלי לעובדי מדינה ותאגידים! עובדי מדינה ותאגידים גדולים זכאים לקבלת החזרים מחברות הביטוח שלהם! - ההחזרים הם עד 80% ישירות לחשבון הבנק. 

המלצת מטופלים על שיטת התזונה והדיאטה של קובי עזרא Diet2All

1. ההמלצה של מפרש

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שמן דגים אומגה 3 חסרונות, אומגה 3 יתרונות, אומגה 3 מתי לקחת? קובי עזרא