שהגעתי לקליניקה והייתי סקפטית עד שראיתי את בעלי שרזה

שמעתי על הדיאטה הרבה לפני שהגעתי לקליניקה והייתי סקפטית עד שראיתי את בעלי שרזה ע"י הדיאטה הייחודית שלו, אז כבר לא יכולתי להתעלם מיעילות הדיאטה! התחלתי את הדיאטה עם ספקות אך בהמשך הדיאטה הייתי מאוד מופתעת למראה גופי - שרזה והתחטב. למידע נוסף בסיפור האישי: בדיאטה אכלתי מה שאהבתי ורזיתי. 

הדיאטה המהירה של סיגל

סיגל מטופלת של קובי עזרא לאחר הדיאטה המהירה

הגעתי לקובי עזרא לשיפור הבריאות ונשארתי בכדי לעשות דיאטה ולחטב את גופי, אני חייבת לומר שאני מאוד מרוצה! אכן, שמעתי הרבה לפני שהגעתי לקליניקה של קובי והייתי סקפטית עד שראיתי את בעלי שרזה ע"י הדיאטה הייחודית שלו, אז כבר לא יכולתי להתעלם היעילות הדיאטה! התחלתי את הדיאטה עם ספקות אך בהמשך הדיאטה הייתי מאוד מופתעת למראה גופי - שרזה והתחטב. 

לפרטים נוספים וקביעת פגישת יעוץ בקליניקה:
ניתן ליצור קשר בשעות 8:00 עד 13:00
בנייד: 0528567140

אחד מהיתרונות הבולטים בדיאטה של קובי עזרא זה שאני אומרת מה אני אוהבת לאכול ובהתאם לזאת הוא בונה לי את הדיאטה האישית והייחודית שלי! כך למעשה אני לא מרגישה שאני בתהליך של דיאטה. כך למעשה אני שיניתי את אורך החיים שלי והדיאטה שלי מבלי לשים לב לכך! אני פשוט חייה את החיים שלי ומורידה במשקל הגוף ובעיקר באחוזי השומן! ולא סתם בנוזלים ופירוק שרירים. אני אפילו מאושרת בדיאטה של קובי, השינוי מאוד מורגש על עור הפנים ועור הגוף שאין צלוליטיס ועודפי שומנים, עור תלוי וכל מה שנישאר לאחר הדיאטה! העצם התמכרתי להרגשה הכללית הטובה הזאת! 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית