דיאטה והרזיה מהירה של מירי בשיטת קובי עזרא

להלן סיפורה האישי של מירי על הדיאטה והרזיה מהירה בשיטת קובי עזרא.

להלן ריאיון וידאו מירי מספרת אודות הדיאטה, ההרזיה בשיטת קובי עזרא, דיאטה אישית לך!

רוצים גם לחטב את הגוף? צרו קשר בנייד 0528567140

הדיאטה של מירי

שם ושם משפחה: מירי עובדי

תאריך לידה: 11.1982

כמה זמן את מתאמנת? שלוש שנים. 

מצב משפחתי? נשואה + תינוקית.

גובה: 1.64

כמה שקלת לפני ואחרי הדיאטה והחיטוב? משקל לפני ואחרי הדיאטה (ולהזכיר את נושא השרירים) לפני: 69, אחרי 57 ירידה של 11 אחוז שומן!.

מה דעתך על קובי עזרא? מקצועי, אמין, אדיב, זמין לשאלות מכל הסוגים, תומך ומתאים את התהליך אליך ולאורח החיים הייחודי של כל אחד.

כמה פעמים בשבוע את מתאמנת? כ- 3 פעמים פעילות אירובית.

מה דעתך על השיטת הדיאטה וההרזיה Diet2All? וכיצד חשת לפני ואחרי הדיאטה? אני התחלתי את הדיאטה סקפטית, משום שלא האמנתי שאכן אגיע לתוצאות הרצויות לי. תוך זמן קצר הסביבה החלה להחמיא לי על השינוי ותוך מספר חודשים ירדתי כ- 4 מידות במכנסיים. 

מבחינתי השיטה הוכיחה את עצמה-אני תמיד רציתי להיכנס לכל חנות, ולבחור מכנס מבלי להתבייש ולהראות כמו שאפילו לא חשבתי שאוכל להראות. 

לאחר סיום הדיאטה שמרתי על משקלי, מעל לשנתיים, מבלי תנודות "האקורדיון" האופייניות בדיאטות לא מקצועיות.

מילות סיכום? למי שמוכן ובשל לשינוי אורח חיים, ולהיראות כמו שתמיד רצה להראות, שיטת קובי עזרא מומלצת. זוהי לא שיטת קסם או שיטה שבה מבטיחים לנו לרדת X קילו ב-X זמן אלא שיטה שמקנה הרגלים נכונים, אם דבקים בתפריט לאורך הדיאטה, ובתפריט שמירה שקובי בונה לנו לאחר סיומה, ממשיכים לשמור על משקל יציב לאורך זמן. השיטה של קובי מקנה לנו את היכולת לנהל אורח חיים מאוזן ונכון, תוך ירידה במשקל באופן פרופורציונאלי לנתונים הייחודיים של כל אחד מאיתנו, והחשוב מכל-תמיכה לאורך התהליך אך גם בסיומו. קובי מעניק את השירות של שקילה, מדידות ומעקב כללי גם לאחר סיום התהליך.

אם תרצו-אין זו אגדה! 

אתם מוזמנים להירשם לערוץ היוטיוב כדי להישאר מעודכנים בתחומי הבריאות והכושר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שמן דגים אומגה 3 חסרונות, אומגה 3 יתרונות, אומגה 3 מתי לקחת? קובי עזרא