הדיאטה והרזיה בשיטת Diet2All, סיפור אישי של מטופל מרוצה התהליך עיצוב וחיטוב הגוף

הדיאטה והרזיה בשיטת Diet2All שפיתח קובי עזרא PhD, להלן עוד סיפור אישי של מטופל מרוצה התהליך עיצוב וחיטוב הגוף.

מטופלו של קובי עזרא - מפרש לפני ואחרי הדיאטה לחיטוב הגוף.

רוצים גם לחטב את הגוף? צרו קשר בנייד 0528567140

הדיאטה והרזיה בשיטת Diet2All שפיתח קובי עזרא PhD, להלן עוד סיפור אישי של מטופל מרוצה התהליך עיצוב וחיטוב הגוף.

הדיאטה והרזיה בשיטת Diet2All שפיתח קובי עזרא PhD, להלן עוד סיפור אישי של מטופל מרוצה התהליך עיצוב וחיטוב הגוף.
הדיאטה והרזיה בשיטת Diet2All שפיתח קובי עזרא PhD, להלן עוד סיפור אישי של מטופל מרוצה התהליך עיצוב וחיטוב הגוף.

תן לנו מעט פרטיים אודותיך?

מקום מגורים: בית דגן (ירושלים לשעבר). תאריך לידה: 10-3-76.

גובה: 173 ס"מ, משקל התחלתי 83 ק"ג (כיום 67 ק"ג), אחוזי שומן: 35% (כיום 14% ומטה).

מקום עבודה: שיווק מזון - מנהל מכירות.

איכן אתה מתאמן?

מתאמן: בחדר הכושר - GO-active ראשון לציון.

כיצד הגעתה אלנו?

דרך מכר (אביתר עבודי). פשוט ראיתי את השינויים שחלו אצלו בגוף, פשוט לא להאמין (מבחור שמן, הפך לאיש שרירי וחיטוב, כל זאת תוך זמן קצר ביותר!), אז אמרתי לו תביא לי דחוף את הטלפון של הקוסם!!!

כיצד חווית את שיטת ההרזיה והחיטוב Dit2All ודעתך האישית?

השיטה מעולה! ומאוד אינדיבידואלית לכל אדם בהתאמה אישית. 

מאיזה משקל ונקודת התחלת בדיאטה?

הייתי גבר שמן! במשגרת העבודה שלי תמיד הייתי אוכל - עמדתי על 84 קילו עם 36% שומן. 

בעקבות הדיאטה הנ"ל, שיניתי הרגלי אכילה וספורט. הגעתי ל- 17% (ומטה) אחוזי שומן, בפרק זמן מאוד קצר! של כשלושה חודשים, וזאת אודות לשיטת הדיאטה הזאת, שהיא מאוד פרקטית. 

תודות לקובי עזרא אני מאמין שאני חומר ביד היותר. הוא פשוט סטט - אשר סיטט את הגוף שלי.  

ראיון בוידאו עם מפרש - אודות שיטת הדיאטה, ההרזיה והחיטוב


אתם מוזמנים להירשם לערוץ היוטיוב כדי להישאר מעודכנים בתחומי הבריאות והכושר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שמן דגים אומגה 3 חסרונות, אומגה 3 יתרונות, אומגה 3 מתי לקחת? קובי עזרא