דיאטה לפני חתונה - קובי עזרא

דיאטה לפני חתונה בשיטת קובי עזרא. הדיאטה לפני חתונה של גו'ליה ולא מדובר בג'וליה רוברט,- אלה בגו'ליה הישראלית שלנו כחול-לבן. 

כשאין מנוס ואנו קרבים למועד החתונה, חייבים לבצע דיאטה מהירה לפני החתונה וזאת בכדי שנהיה רזים וחטובים, גם בכדי להרשים את האורחים וגם בכדי שתהיה לנו מזכרת מהתמונות והווידאו להראות לילדים ולנכדים בעתיד.


לא כדי לדחות את הדיאטה שלפני החתונה לרגע האחרון מתוך נקודת הנחה שלא תשמרי אודות ההישג לחתונה. ירידה במשקל ע"י שינויים קטנים בהרגלי הדיאטה תצליחי לשמור על ההישג לאורך זמן - גם לאחר החתונה. 

גו'ליה מטופלת של קובי עזרא לאחר שיטת ההרזיה והחיטוב של Diet2all

אני מאוד מרוצה מהדיאטה של קובי עזרא, לא חשבתי שאוכל להרזות כך בעיקר עם כמויות המזון הרבות שאכלתי בדיאטה הזאת. כמובן שכל הסובבים אותי מחמיאים לי ואומרים לי כיצד ירדתי באופן מהיר. "אפשר לראות על החיוך שעל הפנים שלי שאני מרוצה מאוד מהדיאטה עם ד"ר קובי עזרא". 

מה דעתך על שיטת הדיאטה המהירה של קובי עזרא? 

"שיטת הדיאטה אכן יעילה וטובה, אני חייבת לציין, שתחילה הייתי מאוד סקפטית לגביי הדיאטה והירידה במשקל, אך נוכחתי לדעת שהדיאטה של הדוקטור אכן עובדת, כך למעשה ירדתי במשקל הגוף ובאופן מהיר ביותר. בנוסף משקל הגוף שלי נשמר (כלומר הדיאטה) בלי שום בעיה גם לאחר חודשים רבים לאחר שסיימתי את הדיאטה!"

לפני ואחרי הדיאטה וחיטובים - מלפנים

לפני ואחרי הדיאטה וחיטובים - מלפנים, קובי עזרא
לפני ואחרי דיאטה בשיטת קובי עזרא

לפני ואחרי הדיאטה וחיטובים - מהצד

לפני ואחרי הדיאטה וחיטובים - מהצד, קובי עזרא
לפני ואחרי דיאטת קובי עזרא


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית