דיאטה וחיטובים פיתוח שרירים, בניית גוף חלומי מעוצב - בשיטת קובי עזרא

דיאטה וחיטובים פיתוח שרירים, בניית גוף חלומי מעוצב - בשיטת קובי עזרא. כשאנו חושבים על דיאטה וחיטובים אנו לא תמיד מבינים עד כמה התהליך הנ"ל עשוי להיות מהיר, להלן אביתר בראיון וידאו מספר חוויות לאחר השינוי בעזרת השיטה הכל כך יעילה ומהירה Diet2All לפיתוח הגוף ושריפת שומן בקצב מהיר ביותר.

לפני ואחרי הדיאטה של קובי עזרא #קוביעזרא #דיאטה #הרזיה #חיטובהגוף #KobiEzra #Diet #WeightLoss #BodyShaping
לפני ואחרי הדיאטה של קובי עזרא #קוביעזרא #דיאטה #חיטובהגוף

אביתר-סיפור הצלחה

אני רוצה בכתב זה להודות לך קובי עזרא על מה שעשית עבורי זה לא יאומן אני כל החיים שלי הייתי ילד שמן. 

מאז שאני זוכר את עצמי היו לי את השומנים בגב התחתון ואת המותניים שלא משנה כמה רצתי לא ירדו המותניים. 

מאז שהתחלתי את התהליך של פיתוח הגוף אצל קובי זה התחיל בכך שבחודש אחד זה לא יאומן בחודש אחד בלבד קובי עשה ממני כל כך רזה שמה שאני ניסיתי לעשות בחודשים להוריד את השומנים המיותרים לא הצלחתי  וקובי עשה את זה בחודש אחד לפי תפריט של תזונה מסודרת והרבה תזונה! וזה לא יאומן והכל מתזונה נכונה בלבד!

כיום אני מרגיש בן אדם חדש נרגיש שנולדתי להיות עם גוף יפה וככה תמיד היה צריך להיות. 

אז תודה לך קובי עזרא על כל מה שעשית ועל כל מה שאני בטוח שאתה עוד תעשה אצלי!


פרטים יבשיםשם: אבתרעבודי. תאריך לידה: 27.3.84. מצב משפחתי: נשואי פלוס 1. מקום מגורים: אני גר בהוד השרון.

מקצוע/עיסוק: מנהל עסק של פירות קפואים וגלידות.

איכן אתה מתאמן? 

מתאמן בקאנטרי קלאב הוד השרון.

תחביבים השעות הפנאי: תחביבים שלי זה לשחק טניס וכדורסל.


אך הגעתה אל  הקליניקה של קובי עזרא? 

הגעתי לקליניקה דרך חבר שהמליץ בחום והבטיח לי ריבועים תוך 3 חודשים אבל הוא שיקר... תוך חודש וחצי הם כבר באו - וכולם ראו את הקוביות בבטן שלי. 


מה דעתך אודות שיטת ההרזיה והחיטוב?

בהשוואה לשיטות אחרות: השיטה של קובי עובדת ולא קשה פשוט להיות תוכי לעשות מה שאומר לא ימינה לא שמאלה ואתם על הדרך הנכונה.

לפני ואחרי דיאטה בשיטת קובי עזרא. #קוביעזרא #דיאטה #הרזיה #חיטובהגוף #KobiEzra #Diet #WeightLoss #BodyShaping
לפני ואחרי דיאטה בשיטת קובי עזרא




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית