דיאטה קלה וחיטוב הגוף - עוד מטופל מרוצה

דיאטה קלה לחיטוב הגוף והשרירים. כך הצלחתי לחטב את הגוף ע"י הדיאטה הקלה של קובי עזרא. לכן אני ממליץ לכם בחום על הדיאטה המהירה והקלה הזאת. 


רוצים גם לחטב את הגוף? צרו קשר בנייד 0528567140


דיאטה קלה ובריאה ללא קשיים מיוחדים

קובי עזרא נתן לי עצות מעשיות לירידה במשקל ולחיטוב הגוף והשרירים: ע"י דיאטה קלה במיוחד, מתונה מאוד והגיונית לאורך זמן. 

טיפים לתזונה נכונה ובריאות אופטימאלית. אני חייב לציין כי תהליך הדיאטה עבר ללא תחושת רעב בכלל. ירידת משקל וחיטבתי את השרירים - הקוביות בבטן. 

וכיום אני בשמירה על משקל הגוף התקין בלי תרופות הרזייה או כדורי הרזיה כל שהם.


שלום לכן שמי פאיז.סלח, נולדתי ב- 1-8-1982, מכפר בית ג'אן גליל עליון.

גובה: 180 ס"מ, משקל: 82 ק"ג (כיום 80 ק"ג), אחוז השומן: 28% (כיום: 10%).

"השיטת הדיאטה מאוד מתוחכמת, אני ממליץ לכל בנאדם ברוצה להתקדם ולפתח את הגוף שלו לפנות לקובי עזרא האלוף. 

מאז שהתחלתי את הדיאטה בתקופה מאוד קצרה בדיאטה, התחלתי להגיע להישגים מאוד מרשימים".  

אתם מוזמנים להירשם לערוץ היוטיוב כדי להישאר מעודכנים בתחומי הבריאות והכושר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית