דיאטה הרזיה והפחתת משקל Diet2all - קובי עזרא

עוד מטופל מרוצה משיטת דיאטה הרזיה והפחתת משקל של Diet2all שפיתח קובי עזרא.

בסרטון: אופיר בסיפור אישי על תהליך הדיאטה להרזיה וחיטוב הגוף של קובי עזרא.

קצת פרטים יבשים

מקצוע: מקצוע גרפיקאי.

תאריך לידה: 8.3.78

מצב משפחתי: נשוי + 1

מקום מגורים: ירושלים.

מתאמן בקנין מלחה י-ם בודי ליין.

הגעתי לקליניקה של קובי עזרא דרך חבר (מפרש.אטיאס).

אודות השיטה של קובי עזרא: השיטה מצוינת נוחה ליישום צריך משמעת עצמית והכל זורם. 

אופיר לפני ואחרי שיטת הדיאטה של Diet2All
לפני ואחרי דיאטה הרזיה והפחתת משקל Diet2all - קובי עזרא
לפני ואחרי דיאטה הרזיה והפחתת משקל Diet2all - קובי עזרא

רוצים גם לחטב את הגוף? צרו קשר בנייד 0528567140

מה דעתך על שיטת הדיאטה של Diet2All?

לאחר שניסיתי את שיטת הדיאטה (והתייאשתי מכל דבר אחר) אני חושב שהדיאטה שינתה לי את החיים! ואני מאוד מאוד מרוצה. 

אני חושב ששיטת הדיאטה מדהימה. שיטת הדיאטה קלה לכל אחד. מה שצריך זה רק משמעת והתוצאות מדהימות!. 

ודעתי על קובי עזרא: הוא פשוט קואצ'ר! צריך להיות כאן (בקליניקה) בכדי להבין על מה מדובר!.

הבנאדם שמרגיע אותך, ונותן לך תשובות לכל שאלה, מקצועי ביותר!. בקיצור איש מקצוע מעולה.

אני ממליץ את השיטה לכל אגל בכלל ובפרט לאנשים שמתאמנים בחדר הכושר. 


תמונה לפני ואחרי ההרזיה והחיטובים לפי שיטת הדיאטה - קובי עזרא. 

תמונה לפני ואחרי ההרזיה והחיטובים לפי שיטת הדיאטה - קובי עזרא
תמונה לפני ואחרי ההרזיה והחיטובים לפי שיטת הדיאטה - קובי עזרא.

אתם מוזמנים להירשם לערוץ היוטיוב כדי להישאר מעודכנים בתחומי הבריאות והכושר.


תגובות

  1. מערכת היחסים שלי בת 3 שנים נהרסה והייתי הרוסה. ארוסתי נפרדה ממני ולא קיבלתי ממנו הסבר. כדי שאחזיר אותו, אני חייב למצוא פתרון, הלכתי ל-3 אשפים שונים וכולם הכשילו אותי, אז אני מפסיק לחפש עזרה עד שבוקר אחד מצאתי כל כך הרבה עדויות ב- doctorigbinovia93@gmail.com בהתחלה הייתי א קצת סקפטי, אבל חבר שלי אמר לי לנסות את זה כדי לראות מה יקרה, אז שלחתי לו גם הודעה בוואטסאפ שלו +12162022709 ו-viber +12066713285 והסבר את המצב שלי הוא אמר שהוא יקח את הזמן שלו לעשות אהבה כישוף שיחזיר את אשתי אלי, אחרי שלושה ימים המלכה שלי השלימה איתי, היה טוב לקבל את אהבתי בחזרה, כשהיא חזרה היא אמרה שהיא לעולם לא תעזוב אותי יותר, ראיתי אותה משתנה ומשתנה עם העבר הזה חודש שבה היא חזרה. עכשיו האהבה שלנו חזקה יותר מבעבר, אנא צור קשר עם Dr.Igbinovia אם אתה צריך עזרה כלשהי בבעיות נישואין וגירושין עם ספירת זרע נמוכה וכל רפואת צמחים ובעיות פיננסיות Dr.igbinovia היא הדרך הטובה ביותר להציל את הנישואים שלך. צריך לנסות אותו?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית