לאור ניסיון רב עם עולם הדיאטות, זאת הדיאטה הטובה ביותר, היות והדיאטה מותאמת לי באופן אישי ובהתאם למה שאני אוכלת

רז (22) מראשל"צ, מספרת אודות הדיאטה: לדעתי, לאור ניסיון רב עם עולם הדיאטות, זאת הדיאטה הטובה ביותר, היות והדיאטה מותאמת לי באופן אישי ובהתאם למה שאני אוכלת ביום יום. הדיאטה הנ"ל נותנת הכי הרבה תוצאות בשטח, מבלי לסבול תוך כדי ומבלי לחוש שאתה מאבד הרבה דברים בדרך. האומנם התהליך לא פשוט אך באופן יחסי הדיאטה קלה. אני אפילו לא יכולה לומר אני עוברת דיאטה בקליניקה של הדוקטור זה למעשה סוג של אורח חיים בריא יותר. למידע נוסף בסיפור האישי: ירדתי במשקל ללא קושי וללא רעב מיותר!

לפרטים נוספים וקביעת פגישת יעוץ בקליניקה:
ניתן ליצור קשר בשעות 8:00 עד 13:00
בנייד: 0528567140

דיאטה אישית: הדיאטה של רז
מטופלת של קובי עזרא, רז מספרת אודות תהליך ההרזיה והדיאטה. 
רז (22) מרשל"צ, מספרת אודות הדיאטה... לדעתי, לאור ניסיון רב עם עולם הדיאטות, זאת הדיאטה הטובה ביותר, היות והדיאטה מותאמת לי באופן אישי ובהתאם למה שאני אוכלת היום יום.
הדיאטה הנ"ל נותנת הכי הרבה תוצאות בשטח, מבלי לסבול תוך כדי ומבלי לחוש שאתה מאבד הרבה דברים בדרך.
האומנם התהליך לא פשוט אך באופן יחסי הוא דיאטה קלה. אני אפילו לא יכולה לומר אני עוברת דיאטה בקליניקה של קובי עזרא זה למעשה סוג של אורח חיים בריא יותר...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית