דיאטת קובי עזרא

דיאטת קובי עזרא היא שיטת תזונה ודיאטה שפותחה על ידי קובי עזרא, מרצה בתחומי התזונה והדיאטה, בניית תוכניות אימונים ופיתוח גוף1. השיטה מבטיחה לחטוב את הגוף במהירות ולהתאים את הדיאטה למטופל באופן אישי2. השיטה משלבת גם טיפול במחלות שונות כמו סוכרת, שומנים בדם, כולסטרול, פציעות ספורט ועוד2. לשיטה יש אתר אינטרנט2, עמוד ביוטיוב1 ועמוד בפייסבוק3 שבהם אפשר למצוא מידע, המלצות, סרטונים, העדויות של מטופלים שעברו את השיטה4.


דיאטת קובי עזרא. דיאטה בשיטת קובי עזרא היא שיטת תזונה ודיאטה שנוצרה על ידי יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופתית ולתזונת ספורטאים. השיטה מבוססת על תוכניות אישיות שמתאימות למטרות השונות של המטופלים, בין אם הם רוצים להרזות, לחטב את הגוף, לשפר את הבריאות או להשיג ביצועים ספורטיביים. השיטה משלבת את הידע המדעי בתחומי האנטומיה, הפיזיולוגיה, הפתולוגיה, הפרמקולוגיה, התרופות, הוויטמינים, המינרלים והצמחי מרפא12.

באתר של קובי עזרא1 אתה יכול למצוא מידע על השיטה, לראות סיפורי הצלחה של מטופלים34, להשיג את הספרים שהוא כתב בנושאי התזונה, הדיאטה, הספורט והסמים2, לעיין במאמריו בענייני בריאות1 או להתעדכן בחדשות ובאירועיו5אתה יכול גם להתייעץ או להתאמן אישית או במעבדה שלו1.


ספרים של קובי עזרא. קובי עזרא הוא מומחה לרפואה נטורופתית, תזונה ותזונת ספורטאים. הוא גם מרצה בתחום הרפואה והספורט, ובעל קליניקה המטפלת במחלות שונות באמצעות תזונה רפואית1.

לפי החיפוש שלי, הנה מספר ספרים שהוא כתב12:

  • אבן הפינה בתחום פיתוח-הגוף - הספר הראשון שלו, שעוסק בתזונה ותוכניות אימונים שונות למי שרוצה לשנות את המראה שלו.
  • ספורטולוגיה - המדריך לספורטאי - הספר עוסק בתחומים של תזונת ספורט, תוספי מזון, פיזיולוגיה, פיזיו-תראפיה, פנאי-מדע, אנדרו-מדע, אנדרו-מדע, אנדרו-מדע, אנדרו-מדע, אנדרו-מדע, אנדרו-מדע, אנדרו-מדע, אנדרו-מדע
  • סטרואידים - כל מה שרצית לדעת! - הספר מתעד באמת את השימוש בתרופות השנוי במחלוקת בעולם הספורט. הוא מנתח את השלבים השלבים השלבים השלבים השלבים השלבים השלבים השלבים

אני מניח שאתה מעניין באחד או יותר מהספרים האלה. אני ממליץ לבדוק את האתר שלו1 או לחבר לו ביו-טיוב2 למידע נוסף. 




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית