מה זה EpiCor - קובי עזרא

היום אספר לכם מה זה EpiCor, ולמי תוסף התזונה אפיקור מיועד? שלופ כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית והריאות טבעית. 

EpiCor התגלה כמעט במקרה, בסוף המאה ה-18, ילד צעיר בשם C.W. Bloomhall חי ועבד בחווה של משפחתו. הוא הבחין שכאשר חיות המשק אכלו את שאריות השולחן של המשפחה, שכללו חלב חמוץ שגרם לתסיסת המזון, הם היו בריאים וחסונים יותר מהחיות שהוזנו רק מתזונה של דגנים. 

ב-1943 הקים חברה בשם Diamond V במטרה ליצור תהליך תסיסה מיוחד במינו ליצירת שמרים מיוחדים שיסייעו לבריאות, לפריון ולפונקציות החיסוניות של בעלי חיים. 

בשנת 1998 נערכה תצפית מוזרה נוספת במפעלים שיצרו את יהלום V. לעובדים שעבדו בצמוד לשמרים ונחשפו אליהם באופן קבוע, היו פחות ימי מחלה משמעותית מאשר העובדים שעבדו בלעדית במשרד. 

הסתבר שלעובדי המפעל החשופים לתרבות השמרים אכן הייתה מערכת חיסון חזקה יותר. מה שגילו החוקרים הוא שלעובדי המפעל הייתה פעילות גבוהה יותר של תאי דם לבנים, רמות נמוכות יותר של קומפלקסים חיסוניים פרו-דלקתיים ורמות גבוהות יותר של הפרשת נוגדנים שנמצאת בקרומים הריריים של הגוף, כמו האף. 

איך מייצרים EpiCor?

EpiCor נוצר ע"י שימוש בתהליך תסיסה קנייני היוצר מגוון ייחודי של מטבוליטים התורמים לבריאות הגוף. החל משמרי האפייה, המיקרואורגניזמים נמנעים מחמצן אשר לאחר מכן גורם להם ליצור שפע של תרכובות ומטבוליטים מועילים: חלבונים, פפטידים, נוגדי חמצון, פוליפנולים, חומצות אורגניות ונוקלאוטידים. 

לאחר מכן מיבשים בעדינות ונארז כ-EpiCor, מרכיב נפלא לשימוש במגוון תוספי מזון שונים הזמינים ממותגים רבים ובשילוב עם מרכיבים אחרים לקבלת תוצאות מיוחדות.

מה זה EpiCor?

EpiCor הוא מרכיב המשמש כתוספי תזונה התומך בבריאות מערכת הנשימה והסינוסים, מסייע לבריאות מערכת העיכול, ובעיקר, שומר על ההגנה החיסונית של הגוף. הוא למעשה מזון שלם שתסס שנוצר משמרים.

למה מסייע EpiCor?

ניסויים קליניים רבים שפורסמו בבני אדם הראו שה- EpiCor עוזר לבנות מערכת חיסונית חזקה בארבע דרכים מרכזיות. EpiCor עוזרת להגביר את מספר הנוגדנים אימונוגלובולין A (sIgA) המצויים בקרומים הריריים במקומות כמו הפה והאף. ה-EpiCor עשוי לסייע לטפל ב- COVID-19. 

מתי לקחת EpiCor?

הקפסולות מורכבות מ-500 מ"ג EpiCor® או 500 מ"ג מלטודקסטרין. כדי להבטיח צריכה סטנדרטית, יש ליטול את הקפסולה כל בוקר לפני ארוחת הבוקר. 

האם EpiCor גורם לזיהומי שמרים?

האם EpiCor גורם לזיהומי שמרים? לא, המיקרואורגניזם (Saccharomyces cerevisiae) המשמש לייצור פוסטביוטי EpiCor® אינו קשור לשמרים הגורמים לזיהומים. כמו שמרי קנדידה אלביקנס הוא פתוגן ידוע וגורם לזיהומי שמרים נפוצים באדם.

מהן תופעות הלוואי של EpiCor?

מוצר שמרי בירה ספציפי (EpiCor מאת Embria Health Sciences) נמצא בשימוש בטוח במינונים של 500 מ"ג מדי יום במשך 12 שבועות. אצל אנשים מסוימים, שמרי בירה עלולים לגרום לכאבי ראש, אי נוחות בבטן וגזים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית