קובי עזרא המלצות דיאטה לחיטוב הגוף מטופלים בסיפור אישי, קובי עזרא חוות דעת

קובי עזרא המלצות דיאטה לחיטוב הגוף של מטופלים. להלן עדויות, חוות דעת והמלצות על שיטת התזונה לחיטוב הגוף. אז כאן העדויות הם בסרטוני וידאו ולא רק סתם כיתוב של קופירייטר. 

קובי עזרא המלצות דיאטה לחיטוב הגוף מטופלים בסיפור אישי

סיפורם האישי של שלושה מטופלים (אביטל, בן, ואייל) אשר מספרים כל אחד את הסיפור האישי שלו. אייל ב-4 שבועות ירד כ- 8 קילוגרם. המטרה של אביטל הייתה נטו לרדת במשקל... ועוד.


איך לשרוף שומנים? מטופלי דיאטה ותזונה בהתאמה אישית מספרים על הרזיה לחיטוב הגוף, בשיטת קובי עזרא. 


דיאטה להרזיה מהירה וקלה מטופל מספר על השיטה להרזיה מהירה. 



כשהגעתי לקליניקה תחילה הייתי סקפטי, אך כעבור שבועיים השינויים המדהימים שראיתי בגופי, פשוט גרמו לי לחזור לפגישות נוספות בקליניקה לעיצוב וחיטוב הגוף. 

ירדתי באחוזי השומן, כלומר שהגוף שלי התחטב, ומצד שני התחזקתי פיזית האימוני המשקולות בחדר הכושר. פשוט מתרחשים בגופי שינויים שאני לא מבין אותם !



סיפור אישי על דיאטה להורדת כולסטרול ושומנים בדם, מטופל ממליץ על הדיאטה של קובי עזרא, סיפור אישי מהדיאטה לצמצום השומנים בדם ועד להופעת הקוביות בבטן.



לפני שהתחלתי את התזונה להרזיה לא יכולתי להרים דברים בעבודה, ולאחר מכן כשהתחלתי את תוכניות התזונה חשתי יותר אנרגטי והחיים האירו לי פנים. 


להלן מטופל מספר על תוכנית תזונה ועל השיטה שחיטבה את גופו בזמן קצר של כ-8 שבועות (זה כמובן רק ההתחלה!), בתוכנית של קובי עזרא. 




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שמן דגים אומגה 3 חסרונות, אומגה 3 יתרונות, אומגה 3 מתי לקחת? קובי עזרא