איך לחטב את הגוף לקוביות בבטן בשיטת Diet2All

עשיתי דיאטות רבות וקראתי באינטרנט על דיאטות,

כיצד לעשות את הדיאטה?

איזה פעילות גופנית לעשות בחדר הכושר? וכו'...



אך למרבה הצער לא הצלחתי להיפטר מהכרס ועודפי השומנים בבטן?!

האומנם ירדתי במשקל הגוף, אך חזרתי מייד בסיום ההליך למשקל המקורי (כלומר עליתי וירדתי וסיימיתי תמיד וחזרתי לנקודת ההתחלה שלי, וכל זאת בהתמדה של 7 חודשים ארוכים), ומה גם, שלא הצלחתי להגיע למראה גוף שכיום בשיטה של Diet2All הגעתי אליו, - וכיום הגעתי למראה החטוב ולקוביות בבטן שרציתי כל חיי!.








איך לחטב את הגוף לקוביות בבטן בשיטת Diet2All של ד"ר קובי עזרא. בשיטה הייחודית הנ"ל אתם תגלו איך לעשות קוביות בבטן?, ואיך לחטב את הגוף באופן כללי... כל זאת בתוכניות תזונה (ולפעמים ספורט, אך לא חובה) אשר יותאמו לכם האופן אישי, בהתאם למקצוע ולסטטוס התזונתי אישי.



אני עורך דין במקצועי לבורנט בבית חולים בן 43. וכיום אני עם קוביות בבטן, למרות שבחיים לא חשבתי שאצליח להגיע לדבר שכזה. זאת מבלי שום מאמץ ותרגילים מיוחדים (בקושי תרגיל פעם בשבוע), ועדיין לא עכלתי איך שזה קורה.



אז ספר לנו, מה המטרה שלך שלשמה הגעת אלנו קליניקה?

עשיתי דיאטות וקראתי באינטרנט על דיאטות, כיצד לעשות אותם? איזה פעילות גופנית לעשות בחדר הכושר? וכו'... אך למרבה הצער לא הצלחתי להיפטר מהכרס?! האומנם ירדתי במשקל הגוף, אך חזרתי מייד בסיום ההליך למשקל המקורי (כלומר עליתי וירדתי וסיימיתי תמיד וחזרתי לנקודת ההתחלה שלי, וכל זאת בהתמדה של 7 חודשים ארוכים), ומה גם, שלא הצלחתי להגיע למראה גוף שכיום בשיטה שלך הגעתי אליו, - וכיום הגעתי למראה החטוב ולקוביות בבטן שרציתי כל חיי!.



ולאחר כל הדיאטות שעשיתי, נתקלתי בך באינטרנט, במטופלים שלך שמספרים כיצד עברו את תההליך בדיאטה לחיטוב הגוף והשרירים, וכך למחרת הגעתי אליך לקליניקה - במטרה לחטב את הגוף והשרירים. אך לאחר זמן קצר (היום אנחנו כבר חודשיים, מתחילת הדיאטה) הגעתי לגוף שרירי וחטוב שתמיד רציתי.



יש לציין שנכנסתי מסרטון לסרטון של המטופלים שלך (בשיטת Diet2All) ראיתי הרבה אנשים שספרים על תהליך הדיאטה ואך היו לפני שהגיעו עם בטן שמנה, ולאחר מכן מספרים כיצד הגיעו לגוף חטוב למראה מושלם!. המטופלים מספרים מכל הלב כיצד השיטה עבדה, ולא מדובר רק בתמונות של לפני ואחרי, אלה גם בסיפור חיים אישי של המטופלים בעולם הדיאטות.



ובעצם זה מה שאני עושה כרגע, מספר את סיפורי אודות הדיאטה לחיטוב הגוף והשרירים, שעבר כאן בקליניקה אצלך!.



האם אתה מרוצה מהתוצאות של דיאטת Diet2All?

אני מאוד מרוצה! מאוד מאוד מאוד...



ספר לנו כיצד חווית את תבליך דיאטה, איך הרגשת אותו?

תהליך דיאטה תחילה היה קצת מוזר, היות וצריך לשנות את כל אורחות החיים, לעשות קניות של מזונות שונים וכו'...

אך שעושים את הדבר - את הדיאטה מרצון אמיתי להגיע לתוצאות, אכן התוצאות מובטחות בקלות ובמהירות. ולמעשה מה שאומר לך הרופא "123" תעשה בידיוק ותראה תוצאות. אתה צריך לעשות דברים לתקופה קצרה של שבועיים תוכנית אוכל, וכך למעשה בתוך חודשיים מגיעים ליעד.

בכל שבועיים שאנו משנים את התוכניות - התזונה והאימונים, אנו בודקים את המצב הגופני (בדיקות אחוזי שומן, משקל וכו') ואנו רואים תוצאות מעודדות ומדרבנות.



תוך כמה זמן ניצפה שינוי ראשוני בגוף?

ממש אחר שבוע התחלתי להרגיש שינויים בגוף (שינויים בבטן שהפכה לחטובה יותר).

אחר כך כעבור שבועיים הגעתי לכאן לקליניקה, וראיתי את התוצאות המעודדות, וגם כמובן אני מרגיש בגופי את השינויים. למרות שבשבועיים הראשונים אפשר לומר שזה הכי קשה, כי צריך להתרגל לאוכל ולקניות. כלומר ללכת לסופר בכל פעם ולקנות את המצרכים השונים בכל פעם.



האם קיבלת תגובות מאנשים והסובבים אותך?

תגובות קיבלתי ממש כל הזמן ! וזה התחיל כעבור שבוע, שבועיים, שלוש...

וזאת בגלל שאנשים היתרגלו ליראות את צורת הפנים השמנה שלי לפני הדיאטה לשריפת שומנים. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית