דיאטה לירידה הרזיה במשקל

להלן ראיון אודות דיאטה לירידה הרזיה במשקל...

שחשה מטופלת השיטת הדיאטה של Diet2All







אז בואי ספרי לנו חלפו שבועיים נוספים, וירדנו 3.2 קילו ובבמותניים כ-9 סנטימטרים. איזה כיף!

ספרי לנו: אמרת שהיה לך אירוע - בריתה מה קרה שם? היה לי בריתה ביום שישי, ולבשתי שמלה צמודה...

לבשתי שמלה הורסת, וזאת לאחר תקופה שלא הצלחתי לשים בגד לבוש צמוד עקב השומן המיותר...

קבלתי מחמאות שחבל על הזמן, אנשים החמיאו לי, אפילו אחותי "שהייתה אנטי" החמיאה!

אחותי אמרה לי שכבר בפגישה הראשונה אפרוש התהליך הדיאטה כאן בקליניקה!

וכיום כבר לאחר ירידה של 9 קילוגרם, וירידה באחוז השומן בכל פגישה ובפגישה...

והכי חשוב צמצום היקפים במותניים וחיטוב הגוף...



בעיקבות הדיאטה שלך, אני לא רעבה! למרות שמותר לאכול בכל שלוש שעות, אני מוצת את עצמי כ- 4 ו- 5 שעות ללא תחושת רעב ורצון לאכול!...



ספרי לנו איך הייתי לפני שהתחלת את הדיאטה בהתאמה אישית, כאן בקליניקה? בהשוואה שלפני שהגעתי לקליניקה עשיתי כל כך הרבה דיאטות, כגון: הדיאטה של חלי ממן, דיאטת שומרי משקל, ואפילו עשיתי ניתוח לקיצור קיבה ושום דבר לא יחזיק ולא הצליח!.



לדוגמא: בדיאטה של שומרי משקל, נתנו לי לאכול הכול!, ולמרות זאת לא הייתי יכולה לחכות אפילו שעה לאחר הארוחה היות והייתי כל הזמן רעבה!. ולכן הייתי הולכת לישון מוקדם (בכדי להמנע מתחושת הרעב המציקה). לכן בדיאטה Diet2all אני הולכת לישון "מאוחר" בעשר וחצי, כל זאת ללא תחושת רעב!, ולעיתים אני אפילו שוכחת לאכול את ארוחת הערב. כלומר שרמות הסוכר שלנו מאוזנות בדם... ואני לא רעבה! ואני גם מרגישה טוב!. עשיתי דיאטה של חלי ממן, דיאטה שומרי משקל, ניתוח לקיצור קיבה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית