דיאטה להצרת היקפים והרזיה

דיאטה להצרת היקפים והרזיה של ד"ר קובי עזרא. להלן מטופלת מספרת אודות הדיאטה וההרזיה וכיצד הצרה היקפים. למידע אודות הדיאטה להצרת היקפים.

להלן מספר טיפים לדיאטה לבצרת היקפים להרזיה בריאה:

דבר ראשון בבוקר לשתות 1 כוס מים חמים עם לימון!.
שתו הרבה מים לאורך כל היום ועם כל הארוחות.

שתו הרבה תה ירוק (בעיקר בבוקר, זאת עקב תכולת קפאין טבעי בכמות מתונה) ורצוי לחדול מלשתות את כל המיצים (למעט מיצים טבעיים, כגון: רימונים ואשכוליות), כמו גם משקאות קלים רגילים. ניתן ולעיתים קרובות מומלץ לשתות כוס קפה.
                       
אף פעם לא לאכול סוכר!, כלומר לא לסוכרת הלבן. לרבות פסטה לבנה, לחם לבן או תפוחי אדמה. לא לצרוך מזונות מעובדים, הדבר מכונה "אכילה נקייה".

יש לאכול מזונות מלאים לרבות פסטת מחיטה מלאה, לחם מחיטה מלאה. כדי תמיד לקרוא את התוויות שעל גבי המוצרים, חברות מסויימות נוהגות לשים תוספת של קמח לבן וקוראות למוצר חיטה מלאה.

לאכול את כל חמשת הצבעים בירקות (גזר גבול).

לאכול 5-6 ארוחות קטנות ביום (זה כולל חטיפים).

לאכול פחמימות בעיקר וחלבונים רזים (ללא פופקורן, עוגיות וכו "לא ג'אנק פוד"!).

לאכול כ-1 עד 3 מנות פירות ביום, ולפני שעות הצהריים המאוחרות. (לאכול פירות ממשפחת פירות יער: אוכמניות, תותים, חמוציות).

כ- ½ שעה עד 45 דקות של פעילות אירובית, רצוי הליכה על שיפוע בכל יום ופילאטיס. (להתייעץ עם רופא לפני תחילת כל תכנית אימונים).

לשתות חלבון לאחר האימון או /ו בבוקר עם חלב דל שומן עם אבקה מי גבינה חלבון מבודדת עם ירקות.

לאכול שומנים טובים, כגון: שמן זית, שמן דגים, שמן זרעי פשתן וכו'...

ולאחר התייעצות עם הרופא, מומלץ לקחת CLA (חומצה לינולאית מצומדת) או שורף שומנים אחר אשר מתואם לך באופן אישי ע"י איש מקצוע ולא ע"י "יועץ בתזונה", בהתאם למשקל הגוף וזאת בכדי להפחית את אחוזי השומן בבטן, בישבן ובאון כללי בגוף. שימו לב: זה לא מתאים לכולם !!!

 מומלץ לישתות לפחות כ- 8 שעות שינה בלילה.

למזער את הלחץ וזאת בכדי למזער את הפרשת הורמוני לחץ = סטרס (ולהפחית את השומן בבטן).

חטיפים בכמות קטנה של שקדים (5 בכל פעם) לאורך כל היום (4 פעמים ביום לכל היותר).

אף פעם לא לשקול את עצמך (התקדמות לפי גודל בגדים, אובדן היקפים וכו').

רצוי לכתוב יומן מזון בכל יום כדי להישאר על מסלול.

לאכול מוצרי חלב דלי שומן כגון יוגורט רגיל, גבינת קוטג', חלב דל שומן. (לא גבינות מוצקות).

קרא את התוויות שעל גבי המזונות שאנו צורכים. חפש רמה נמוכה של סוכרים, ללא שומן טרנס ורק מומרים מחיטה מלאה.

בהתאם לבדיקות ולסטטוס התזונתי מומלץ ליטול תוספת של  מולטי ויטמין - מינרל באיכות טובה, המותאם לך באופן אישי, בכל ביום.

מומלץ במקרים מסוימים לאכול טופו, ולרוב שעועית, ושאר קטניות...

אף פעם לא ללכת על דיאטה מגבילה בתוכנית הדיאטה  (לא להתעסק עם חילוף החומרים שלך וסופו של דבר המצב עשוי לגרום לך לעלות יותר במשקל, בטווח הארוך). כדי לשמור על משקל תקין וגוף שרירי דרוש שינוי באורח חיים, ולא דיאטה או תוכנית אימון בלבד.

להרגיש טוב עם מי שאת/ה, כמו שאת/ה. קבלה היא המפתח!








" הגעתי לקליניקה כי אני רוצה לרדת במשקל!



בזמן שנצמדתי לתזונה ראיתי תוצאות.



התזונה עצרה לי את העלייה המתמשכת במשקל שהייתי, המחשבה שלי השתנתה, הבנתי שיש לי פוטנציאל מאוד גדול.



לפני הדיאטה כאן הייתי בלופ - של השמנה, שלא יכלתי לעצור אותו.



לכן הדיאטה כאן עצרה אותי מלהגיע למשקלים היותר גבוהים.



אני מקבלת תגובות על כך שמידות גופי הצטמצמו.



יחסי אנוש גבוהים ומענה מהירה לכל שאלה.



הייתי בהרבה דיאטות: מירי בלקין, חלי ממן וכו'...



הייתי צריכה תוכנית אישית שתתאים לי באופן אישי (יחס אחד לאחד) ולכן הגעתי לכאן!



ממש התעצבתי והצרתי את היקפי הגוף, בעיקר במותן ובישבן.



אפילו אתמול חברה שלי אמרה לי שמידות גופי הוצרו. "

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שמן דגים אומגה 3 חסרונות, אומגה 3 יתרונות, אומגה 3 מתי לקחת? קובי עזרא