איך להיות גבוה?

איך להיות גבוה יותר

תרגילים עשויים לסייע לנו להיות גבוהים יותר.

שחייה היא פעילות גופנית שדורשת הרבה מתיחות, דבר אשר יכול להגביר את הגובה שללנו בהדרגה. עם זאת נצטרך לשחות לעתים קרובות ובמשך תקופות ארוכות כדי לראות תוצאות משמעותיות. אנו צריכים לנסות ולתכנן זאת למשך כשעתיים ביום.

גובה אדם נקבע ע"י הגנטיקה שלו במידה רבה, אך זה לא בהכרח הקובע היחידי.
ישנו הורמון בגוף האדם הידוע כהורמון גדילה אנושי (HGH, Human Growth Hormone) המווסת את הגובה. הורמון הגדילה מיוצר ע"י בלוטת יותרת המוח וחיוני ביותר לצמיחה של עצמות ארוכות וסחוס.

גורמים אחרים המשחקים תפקיד מפתח בקביעת גובה הם למשל, כמו: עישון במהלך הריון, משקל לידה נמוך ובריאות לקויה בתקופת ילדות. 

לעתים אנשים חושבים שהם מפסיקים לגדול כאשר הם נכנסים לגיל הבגרות. אך אדם יכול לגדול כמה מספר סנטימטרים לגבוה גם לאחר הגעתו לגיל 18. ניתן לעשות זאת ע"י שילוב של מספר הרגלים בריאים לאורח החיים שלנו.

אשווגנדה וצמיחה לגובה

על פי האיורוודה, צמח האשווגנדה - Ashwagandha (ובשמו המדעי: ויתניה משכרת), הידוע גם בג'ינסנג ההודי, מסייע לעלייה בדובה. אשווגנדה מכיל מינרלים שונים המרחיבים את שלד העצמות, כמו גם את הצפיפות שלהם. ודבר זה בתורו מגדיל את הגובה שלך. 

ההמלצה לרוב היא לשתות אותו בכל לילה לפני שהלכתי לישון לפחות במשך 45 ימים כדי להגדיל את הגובה שלך.
הערה: תרופה זו לעבודה, אתה חייב להימנע ממזון מהיר לחלוטין.

חלב וגדילה לגובה

חלב עשיר בסידן, מינרל חשוב לצמיחת ובניית העצמות. סידן פועל גם כמגבר גובה. מלבד סידן, יש חלב ויטמין וחלבון חיוניים להתפתחות הכללית של הגוף, כולל גובה.

כדי להגדיל את הגובה שלך במספר סנטימטרים, יש לשתות לפחות 2-3 כוסות חלב ביום. בנוסף, אכילת מאכלי חלב כמו גבינה, גבינת קוטג', יוגורט ושמנת יכולה להיות השפעה על גובה.


למתוח את הגוף

מתיחה היא דרך יעילה נוספת כדי לשפר את הגובה בכל גיל. נסה למתוח את הגוף שלך בעמידה על קצות האצבעות שלך לכמה דקות ביום, כמה פעמים ביום. תרגילי מתיחה אחרים שאתה יכול לנסות בבית כוללים מתיחת מכונית, למתוח סופר, למתוח קוברה, להשתחוות, פיתולים ומתיחות רגל בסיסיות.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שמן דגים אומגה 3 חסרונות, אומגה 3 יתרונות, אומגה 3 מתי לקחת? קובי עזרא