דיאטה אפדרין הידרוכלוריד

דיאטה אפדרין הידרוכלוריד



דיאטה ואפדרין באמת עבר לזרם המרכזי בשנים האחרונות.כיום אפילו המונחת "תרמוגנית" היא מילת בית. עם זאת, מפתחי הגוף היו הראשונים שהכניס לשימוש נרחב אפדרין וזה נשאר עד היום כאחד מהכלים החשובים ביותר שלנו בהכנה לתחרות ודיאטה לחיטוב הגוף.


למרות השימוש הנרחב באפדרין, ידע על איך זה עובד ואיך הכי טוב להשתמש בו הוא נדיר. אפילו מפתחי גוף מקצועי, שצריך לדעת טוב יותר, לקחת את זה באקראי ללא כל היגיון או סיבה ללוח זמני המינון שלהם. בטח, הכי מבין את יחס 1:10 סינרגיסטי של אפדרין לקפאין, אבל יש הרבה יותר שניתן לעשות יותר כדי להגביר את האפקטיביות שלה.




  • סאלבוטאמול, קלנבוטרול, תירוקסין, אפדרין
  • פסיכולוגיה בשירות הדיאטה – כיצד להרזות בשיטה הפסיכולוגית
  • תירורסין-T4 סינטרואיד, אלתרוקסין


  • המנגנון של אפדרין פעולה

    בואו נתחיל עם המנגנון הבסיסי של אפדרין פעולה. אפדרין הוא sympathomimetic, מה שאומר שהיא פועלת להגדלת פעילות אוהדת. למה זה חשוב? מכיוון שיש ירידה בפעילות אוהדת העת לקצץ בקלוריות. כאשר אתה מקבל ירידה בפעילות אוהדת אתה מקבל ירידה בקצב חילוף חומרים ושיעורים נמוכים יותר של ליפוליזה (גיוס שומן). זה יכול לשחק תפקיד משמעותי במה שהרמה בדיאטה לטווח ארוך. השימוש באפדרין וקפאין יכול להדוף ירידה זו בקצב חילוף חומרים ולאפשר אובדן שומן להמשיך ללא הפוגה במשך מספר שבועות נוספים.


    לעתים קרובות אנשים רוצים להשוות לאפדרין קלנבוטרול. זה בסדר, כל עוד אתה מבין שהם פועלים בדרכים שונות. קלנבוטרול הוא אגוניסט ספציפי ביתא-2 adrenergic. ככזה, קלנבוטרול אינטראקציה ישירות עם ביתא-2 רצפטורים על שריר ורקמת שומן. אפדרין, מצד השני, אינו אגוניסט ישיר ביתא-2. למעשה, אפדרין הוא יגנד עניים לרצפטור ביתא-2. במקום זאת, אפדרין ממגר את השחרור של נוראדרנלין ממסופי עצבים הסימפתטית. נוראדרנלין ואז ממשיך לאינטראקציה עם שריר ותאי שומן כאגוניסט אדרינרגי לא ספציפי. זה פשוט אומר שמפעיל נוראדרנלין ביתא-2 קולטנים, אלא גם רצפטורי בטא אחר, כמו גם אלפא הקולטנים. אז להשוות אפדרין וקלנבוטרול אתה חייב לקחת בחשבון את ההבדלים ביניהם.



    ההבדלים בין אפדרין וקלנבוטרול הם חשובים. לדוגמה, קלנבוטרול הוא אגוניסט חזק מאוד ביתא-2. כתוצאה מכך, תוך 14 עד 21 ימים, בטאו-2 את הקולטנים על שריר ותאי שומן יהיו נמשכים לתוך קרום התא כדי להפחית את זמינותם קלנבוטרול. ואז, אם אתה ממשיך לקחת אותו, הם יהיו מפורקים הכל ביחד, משאירים אותך אדיש לקלנבוטרול. לאחר מכן הוא לוקח לפחות 2-3 שבועות לקולטנים לחדש את עצמם על שריר ותאי שומן. שוב, אפדרין הוא שונה ביחס לרגולציה כלפי מטה. אפדרין, להיות אגוניסט חלש הרבה יותר, אינו גורם להפחתת רגישות מהירה ו / או למטה רגולציה של קולטני אדרנרגי. זה מאפשר אפדרין לשמש ביעילות במשך חודשים רבים. למרות הבדלים אלה, שתי התרופות צריכות להיות מופחתות בהדרגה במשך מספר שבועות לפני הפסקתם. אם לא תעשה זאת, יהיה עליך להחליף את השומן אתה פשוט הולך לאיבוד בשל תיאבון מוגבר וירידה ביכולת של תאי שומן לגייס שומן מאוחסן במהירות.

    בחירת הדיאטה הנכונה לשימוש עם אפדרין / קפאין

    התזונה שלך תהיה גם לעשות את הבדל במה אפדרין תופעות יפיק. אינסולין מונע lipolysis. אינסולין הוכח לעכב lipolysis ב3-kinase-(PI3K) וphosphodiesterase 3B (PDE3) אופן תלוי phosphatidylinositol ולעורר מחדש esterification של חומצות שומן חופשיות (FFAs) חלקי, וכתוצאה מכך העיכוב של שחרור פ"א (1, 2). אפילו בנוכחות של אפדרין ו / או נוראדרנלין, דיאטת פחמימות גבוהה תפחית את השפעות גיוס השומן של אפדרין. הואיל וכך, אני בדרך כלל ממליץ דיאטת פחמימות נמוכה כדי לקבל את המרב של אפדרין וקפאין. זכור, עם זאת, כי לאורך זמן, הגוף שלך לא מגיב כל כך טוב לאפדרין כאשר על דיאטה דלת פחמימות. זה לא צריך להפתיע אותך בהתחשב בקצב חילוף החומרים שלך (המשקף את פעילות מערכת עצבים מרכזיים) יהיה ירידה כמו לד זפלין על דיאטה דלת פחמימות בכל מקרה. לכן, פחמימות תקופתיות עד מועילות בשמירה על הנכסים התרמוגני של אפדרין גבוה. פחמימות עד צריכות להימשך לא יותר מ 2 ימים. אני יכול להיות מועיל כדי לשמור על דל שומן במהלך שני ימים אלה, או אם אתם חייבים לאכול שומן, לוודא שהוא n-3 ו / או n-6 חומצות שומן.

    כיצד להשתמש באפדרין בכדי לשמור של שריר קשיח שנצבר

    אולי קלנבוטרול מונע אובדן שריר במהלך דיאטה. זה נכון. גירוי בטא-אדרנרגי יכול לשמר חלבון בשריר. אם אתה שואל את השרירן הממוצע שלך בדרך כלל הם יגידו לך שאכן קלנבוטרול חוסך שריר, אבל אפדרין לא. הם טועים, כמובן. במחקרי מדידת הרכב גוף, כמו גם ירידה במשקל, אפדרין הפגין היכולת למנוע אובדן רקמות רזות (3). בשמונה שבועות זוגיים קטנים עיוורים לימוד מתמשכים, שתי קבוצות של נשים שמנות קבלו 20 מ"ג אפדרין גם עם 200 מ"ג קפאין (E + C) או פלצבו (P) שלוש פעמים ביום. לאחר ירידה במשקל 8 שבועות לא הייתה שונה משמעותי בין הקבוצות, אך E + C קבוצה אבדה את שומן בגוף 4.5 ק"ג יותר ו2.8 ק"ג המוני חופשי פחות שומן (FFM). זה הבדל של יותר משישה ק"ג בשמונה שבועות. הירידה הצפויה בהוצאות אנרגיה של 24 שעות (EE) ראתה בקבוצת P הייתה 10% ביום 1 ו 13% ביום 56, אבל רק 7% ו 8% בקבוצה שטופלה. EE הגבוה ב E + C  הקבוצה הייתה מכוסית כולו על ידי חמצון שומן.

    זה לא סוד שקלנבוטרול יש השפעות אנבוליים חזקות בבעלי חיים בעת שימוש במינונים סביב 4 מ"ג לקילו משקל גוף. מה שכן צריך להיות סוד הוא כי השפעה זו תלויה בהפעלה הארוכה ויציבה של קלנבוטרול של קולטניים בטא. זמן מחצית החיים של קלנבוטרול הוא בין 34-35 שעות. כל אגוניסטים בטאו האחרים שכותרתו יעילה בשמירה או אפילו בניית שריר יש זמן מחצית חיים קצר בהרבה, בסביבות רק 6 שעות. הוכח, שכאשר אתה להשרות אגוניסטים בטאו עם זמן מחצית חיים קצרים, אתה יכול להביא לאותה פעילות האנאבולית. הסיבה לכך היא משום שעירוי עוקף את בעית מחצית החיים כולם יחד, ומספק זרם יציב של אגוניסט לקולטני ביתא.



    אז מה כל זה צריך לעשות עם אפדרין? ובכן, יש גם אפדרין זמן מחצית חיים קצרים מאוד, רק כ 3-4 שעות. קח בחשבון שזה לא אומר שרמות אפדרין הן גבוהות עבור 3-4 שעות מלאות. במציאות, הם יגיעו לשיא בשלב מוקדם ואז להתחיל לרדת די במהירות. אז אם אתה לוקח אפדרין כל 4 שעות, רמות הן די נמוכות עבור רוב הזמן הזה. מה הפתרון? פשוט. קח אפדרין לפחות כל 2 שעות. תוכל למצוא בכך שאתה לא מקבל את הגבעות ועמקים במצב הרוח שלך או. הערה: אם אתם נוטלים אפדרין 20 מ"ג קפאין עם 200 מ"ג כל 4 שעות, אתה צריך חצי מהמינון לקחת את זה כל 2 שעות. ככה אתה עדיין לוקח את אותו סך במהלך היום. אתה תהיה מופתע עד כמה שינוי קטן כזה יכול לשפר את החוויה והתוצאות של שימוש באפדרין וקפאין באופן דרמטי.



    נקודות חשובות על אפדרין קלנבוטרול וכו



    ■ שמור פחמימות נמוכות תוך השימוש באפדרין. אינסולין פועל נגד ההשפעות של אפדרין וסופו של דבר לפגוע באיבוד שומן הפחמימות אם תישארנה גבוהות מדי. זה לא אומר שאתה צריך ללכת על דיאטת ketogenic. אם כמות קלוריות נמוכות מספיק, פחמימות הפכו פחות בעיה. אבל אם אתה מנסה לשמור על שרירים על ידי הפחתת קלוריות רק במעט, את הפחמימות תחבלנה בפעולה של אפדרין.

    ■ אפדרין וקלנבוטרול יש שני מנגנונים שונים, ועדיין דומים של פעולה. עם זאת, אין להשתמש קלנבוטרול ואפדרין באותו הזמן, או אפילו באופנה מתחלפת. שני התרופות פועלות דרך קולטני בטא adrenergic, לעומת זאת, קלנבוטרול יכבה ביתא הקולטנים בתוך כמה שבועות. לוקח אפדרין בזמן שיעשה קצת בשבילך. עדיף להשתמש באפדרין מההתחלה של הדיאטה שלך, מעבר רק לקלנבוטרול מתוך לא יותר מ 3 שבועות מהתחרות.

    ■ על מנת לקבל את מירב התועלת מן אפדרין על אובדן שריר, להתאים את לוח זמני המינון שלך לכל 2 שעות. זה ישפר את המשך והעקביות של פעילות בטא adrenergic. הקפד להתאים את הכמות אתה לוקח כל זמן על מנת לשמור על הסכום הכולל נלקח במהלך יום. לדוגמה, במקום לקחת אפדרין 20 מ"ג ו -200 מ"ג קפאין 3 פעמים ביום, לקחת אפדרין מ"ג 10 ו 100 6 פעמי קפאין מ"ג ליום.

    תגובות

    פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

    שמן דגים אומגה 3 חסרונות, אומגה 3 יתרונות, אומגה 3 מתי לקחת? קובי עזרא