קינמון שומר על סוכר הדם בחולי סוכרת

קינמון שומר על סוכר הדם בחולי סוכרת

קינמון תוספי תמצית יכולה לעזור לשלוט ברמות הסוכר בדם, כמו גם לטובת רמות הטריגליצרידים ב העם הסיני עם סוכרת מסוג 2, מדווח על מחקר חדש.

תוצאות של מחקר אקראי כפול עיוור, קליני עם 66 חולי סוכרת מסוג 2 עולה כי מינון נמוך וגבוה קטע מתוך קינמון היו קשורים עם שיפור רמת הסוכר בדם (גלוקוז) בדם, בעוד במינון נמוך נמצאה קשורה גם להפחתה משמעותית רמות הטריגליצרידים.

למיטב ידיעתנו, זהו המחקר הקליני הראשון לנתח את ההשפעה של תוספי קינמון על סוכרת מסוג 2 בסין, כתב חוקרים בראשותו של יאן חן מן המכונים שנחאי עבור מדעי הביולוגיה, האקדמיה הסינית למדעים.

בהתבסס על התצפיות שלנו, כמו גם דוחות קבוצות אחרות, אנו מציעים כי קינמון להיחשב תוספת מבטיחה לטיפול בסוכרת מסוג 2, כאשר היפרגליקמיה לא ניתן לשלוט באופן משביע רצון על ידי אסטרטגיות אחרות כמו דיאטה ופעילות גופנית.

המחקר מוסיף לגוף מחקר הולך וגדל של דיווח כי חומרים פעילים קינמון יכול לשפר את הפרמטרים הקשורים לסוכרת. כתיבת מחקר בכתב העת Nutrition, החוקרים מציינים כי 66 חולי סוכרת מסוג 2 חולקו באופן אקראי לאחת משלוש קבוצות: קבוצת פלצבו, או לאחת משתי קבוצות אשר קיבלו קטע מתוך קינמון במינון יומי של 120 מ"ג או 360 ליום.

לאחר שלושה חודשים של התערבות, החוקרים מצאו כי רמות הגלוקוז בדם בצום פחתו באופן משמעותי בשיעור ממוצע של 1.01 mmol / L בקבוצת המינון הנמוך ו בשיעור ממוצע של 1.62 mmol / L בקבוצת המינון הנמוך ב גבוה קבוצת מנה, תוך שינויים נצפו בקבוצת הפלצבו. בנוסף, הטריגליצרידים בדם ירדו באופן משמעותי בשיעור ממוצע של 0.78 mmol / L בקבוצת המינון הנמוך, בעוד קבוצות פלצבו במינון גבוה מוצג עלייה קלה.

ראוי לציין כי ההשפעה של קינמון על בקרת רמת הסוכר בדם תלויה סביר בטופס קינמון המשמש החולים", כתבו החוקרים. "יתר על כן, שיטות תמצית שונים עשויים להשפיע על היעילות של קינמון." "בעתיד, חשוב עוד יותר לזהות את הרכיב הפעיל של קינמון להבהיר את המנגנון המולקולרי שלו כי הוא אחראי על השפעתה על הרגישות לאינסולין", סיכמו החוקרים.

תגובות

  1. שני התנאים הם המגיפה עם 1 ב 13 אמריקאים 1 מתוך 3 אנשים מעל גיל 60 לפתח סוכרת טייפ 2 המכונה בלשון העם "סוכרת מבוגרים". רוב יפתח, לב כליות, עצבים ודם מחלות כלי עבור 1/4th מדהים של עלויות הטיפול בסך הכל בריאות! במדינות אחרות יש שיעורי גידול דומים. מאוחר יותר, בשנת החיים סוכרת (במהלך ההריון להיות אזהרה) הוא מסלול בסופו של דבר לכיוון אחד למחלות לב.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית