דיאטה אנבולית

דיאטה אנבולית Anabolic Diet


דיאטה אנבולית הינה בניית שרירים (פיתוח גוף) דיאטה מהירה - שריפת שומן. ד"ר מאורו די פסקואלה (Dr Mauro Di Pasquale ) פיתח את שיטת הדיאטה האנבולית כתגובה לשימוש בסמים בספורט (כדוגמת השטרואידים האנבולים). הוא רצה שהדיאטה תיתן תוצאות דומות לסטרואידים אבל באופן טבעי ובבטח.דיאטה אנבולית פועלת ע"י מניפולציה שך בניית השרירים שלך (פיתוח גוף) ושינויים הורמונים (הורמונים אנבולים והורמונים קטבוליים). המפתח בדיאטה האנבולית הינה לאכול את השילוב הנכון של מזונות ובזמן הנכון. אכן הדבר לא קל, אבל עובד אם נעשה כראוי. להלן המדריך לדיאטה אנבולית.

היתרונות של תזונה אנאבולית. דיאטה אנבולית הינה דיאטה העשירה בחלבון, כמו כן הדיאטה עשירה בשומן הכוללת רכיבה על אופניים וצריכת פחמימות בניפרד. כמה דברים שאתם יכולים לצפות בעת השימוש ב-דיאטה אנבולית:

ירידה האחוזי השומן. בדיאטה אנבולית אתה מכריח את הגוף שלך להשתמש בשומן לאנרגיה ע"י הימנעות פחמימות במשך 5 ימים (ומריכת שומן וחלבון גבוהה יחסית). הגוף מאחסן שומן פחות, כי אתה אוכל הרבה שומנים. כך תוכל להיפטר מעודף שומן עקשן כמו ידיות האהבה. 

פיתוח גוף, עלייה במסת השרירים. המפתח בדיאטה אנבולית הוא אכילת בשר עשיר בשומן. בדיאטה אנבולית  מריכת בשר עשיר בשומן רווי וכולסטרול המגבירים את רמות הטסטוסטרון שלך. ההורמון טסטוסטרון הינו הורמון אנבולי המסייע לבניית השרירים.
 
שיפור הבריאות והכושר. בעת השימוש בדיאטה אנבולית נצפה לירידה ברמות הכולסטרול והטריגליצרידים, היות ובדיאטה האנבולית בכדי לסנתז יותר כולסטרול וטריגליצרידים, גופנו זקוק לרמות גבוהות של ההורמון אינסולין. כך גם ישנה ירידה בנטייה לפתח אלרגיות, אקנה וכו'...
יש לעשות בדיקת דם לפני תחילת דיאטה אנבולית ולהשוות חודשים לאחר מכן.
 
יותר אנרגיה - עלייה ברמות האנרגיה. שליטה צריכת פחמימות שלך יגרום לך להתעורר ולהרגיש מלא אנרגיה! לעולם לא תחוש נפילות סוכר בדם או כבדות אחרי האוכל. כמו כן, ישנה גם ירידה בעצבנות, ושיפור במצבי רוח.

אין רעב - דיאטה ללא רעב. צריכת שומן בדיאטה אנבולית גורמת לך להרגיש מלא יותר. כשאתה בדיאטה אנבולית לעולם לא תרגיש רעב. אתה צריך להזכיר לעצמך לאכול.

איך דיאטה אנבולית פועלת. העבודות על דיאטה אנבולית האומנם הדבר תלוי גם במהו המין או גיל שלך. וכמו בכל דיאטה, זה עובד הכי טוב בשילוב עם אימוני כוח (אימוני משקולות). כך בשבוע שלך נראה כמו כשאתה אוכל בדרך דיאטה אנבולית :
 
דיאטה אנבולית בימי חול. אתה אוכל יותר חלבונים, שומנים וירקות. לאכול בשר אדום שומן, שמן דגים, ביצים שלמות, גבינה שמנה מלאה, שמן זית, תרד, ברוקולי, כרוב, ועוד...
 
דיאטה אנבולית בסופי שבוע. אתה צריך לאכול הרבה פחמימות, כגון: אורז פסטה, לחם, תפוחי אדמה, שיבולת שועל, פירות, ... להפחית את צריכת החלבון שלך ואת צריכת השומן.

איך להתחיל בדיאטה אנבולית?.
השתמש FitDay לעקוב אחר הקלוריות היומית שלך צריכה אבות המזון הגדולים (macronutrients), שהם פחמימות, חלבונים ושומנים.

כללים בדיאטה אנבולית:
ישנו הצורך לקבוע את הצרכים הקלוריים. ככלל הצריכה הקלורית הינה משקל הגוף שלך בפאונד (1 ליברה = 0.454 קילו) כפול x 18kcal, אבל משוואה קנינגהם הוא מדויק יותר.
12 ימים ללא פחמימות. יש לאכול חלבונים ושומנים שימוש רק במשך 12 ימים. זה מאלץ את הגוף להשתמש בשומן לאנרגיה. אחרי 12 יום אלה, ישנו הצורך לאכול פחמימות במשך 2 ימים. ואז לסירוגין 5 ימים ללא פחמימות פחמימות ו -2 ימים. אין פחמימות ימים. 40% חלבון, 60% שומן, 25 גרם פחמימות לכל היותר. פחמימות צריכות לבוא ממזונות כמו ירקות, ביצים, בשר, ... בשלב הנ"ל הדיאטה אינה מכילה כלל שיבולת שועל, אורז, חלב וכו'.
פחמימות יומים. 15% חלבון, שומן 25%, 60% פחמימות. אז 60% מהקלוריות צריכות להגיע מפחמימות. אלה ימלא תאי השרירים בפחמימות.
זה לוקח בערך 4 שבועות להסתגל לדיאטה אנבולית. לצפות בעיות קיבה, דכדוך, עייפות, ... אל תוותרו. כל זה ייעלם אם להישאר עם הדיאטה אנבולית. 

משוואה קנינגהם. הנוסחה לעיל אינה מדויקת אם אתה בהיר מאוד או גדול. וזה לא לוקח את רמות הפעילות בחשבון, בחירת מזון ושומן הגוף.
משוואה קנינגהם עובד טוב יותר שכן היא משתמשת: גוף רזה מסצ'וסטס הגדלת מסת השריר שלך מגדילה את כמות הקלוריות שאתם שורפים במנוחה, וכך גם הקלוריות שלך.
מזון הבחירה. חלבון יש השפעה תרמיים הגבוהה ביותר: הגוף שורף יותר קלוריות בעיכול חלבונים מאשר פחמימות או שומן. פעילות רמות. אתה יכול לשקול אותו בתור חבר שלך, אבל הקלוריות שלך יהיה גבוה יותר אם יש לך עבודה פיזית ויש לו תפקיד.

דיאטה אנבולית ארוחה תוכנית דוגמה: ללא יום פחמימות. בדרך כלל בימי ראשון עד חמישי. לאכול חלבון  ושומן בלבד! להימנע  מאכילת פחמימות.

ארוחת בוקר. ביצים שלמות, בייקון, תרד, חטיף חלבון ללא סוכר. גבינות שמנות.

ארוחת צהריים. ברוקולי, שמן זית. ובשר שמן.
לאחר האימון. אבקת חלבון מי גבינה, שמן זית.
 

ארוחת ערב. מקרל, או דגים, סלט, שמן זית, קוביות גבינה.גבינה צרפתית, זרעי פשתן טחונים, שמן דגים.
 

ארוחה תוכנית לדוגמה: יום פחמימות. בדרך כלל יום שישי ושבת. רצוי ביותר להימנע אימונים בימים אלה שכן צריכת פחמימות גבוהה נוטה לגרום עייפות.

 
ארוחת בוקר. שיבולת שועל, צימוקים, חלב. חטיף. הרבה פירות.

ארוחת צהריים. חזה עוף (דל שומן), קינואה, אורז, פתיתים, פסטה, תרד. חטיף. הרבה פירות.
 

ארוחת ערב. פסטה דגנים מלא, רוטב עגבניות, גבינת פרמזן. גבינת קוטג', פירות יער, זרעי פשתן טחונים, שמן דגים.

 
החסרונות של דיאטה אנבולית. חשבון הסופר שלך יהיה גבוה.

חסרונות נוספים של דיאטה אנבולית:
קשה לעלייה במשקל. דיאטה אנבולית זה גורם לעלייה במשקל על דיאטה אנבולית קשה יותר, אבל לא בלתי אפשרי. 

 
אתה צריך לספור קלוריות, אתה רכיבה על אופניים בין פחמימות; לא ימים פחמימות, בחירת המזון הוא מסובך עם כל פחמימות נסתרים, ... דיאטה המבוססת על 8 כללי תזונה פשוטים.

האם אתה צריך לעשות דיאטה אנבולית? אם אתם אוכלים פחמימות בימים שבו אתה תאכל הרבה חלבונים שומן שומן רווי, אתה מסתכן בהתפתחותן של השמנת יתר וסוכרת. להיצמד לכללים דיאטה אנבולית.
אם אף פעם לא תקוע עם דיאטה, בצע את 8 כללים תזונה למשך 12 חודשים. כך אתה תהיה מוכן דברים מתקדמים כמו דיאטה אנבולית. אם אתה עדיין צריך את זה, כי אתה תאבד את השומן על ידי ביצוע 8 כללים תזונה.

עוד על דיאטה אנבולית.
10 טעויות דיאטה אנאבוליים עליך להימנע7 דברים תחווה בשבועות הראשונים על דיאטה אנבוליתהמזון האולטימטיבי רשימת הדיאטה אנבולית: 101 מזונות שאתם יכולים לאכול
 
כיצד לעלות ולרדת במשקל על דיאטה אנבוליתפריצה דיאטה אנבולית: באמצע השבוע ו 24 Carb טוען שעה אחת


תגובות

  1. בדיאטטה כזו, יש לשים לב היטב לחיבור הישיר שבין הפעילות הגופנים לתזונה, אחרת כל המשואה משתנה וזה עלול להיות מסוכן. חשוב שדיאטה כזו, המיועדת בעיקר לשרירנים וספורטאים הרוצים להעלות מסת שריר, תהיה תחת פיקוח רפואי ושל דיאטנית.

    שושי ביקובסקי | תזונאית טבעית

    השבמחק
  2. אכן כן, שושי בדיאטה אנבולית ישנו הצורך להתאמן באופן סדיר...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית