הורמון גדילה אנושי Growth hormone

הורמון גדילה אנושי Growth hormone

הגנים של הורמון גדילה אנושי, הידוע בשם הורמון הגדילה 1 (Somatotropin) ואת הורמון הגדילה 2, הן מקומי באזור q22-24 של כרומוזום 17 [3] [4] וקשורים באופן הדוק כוריוני אנושי somatomammotropin (הידוע גם בשם lactogen השליה ) גנים.

מבנה הורמון גדילה
איזופורם העיקרי של הורמון גדילה אנושי הוא חלבון של 191 חומצות אמינו ומשקל מולקולרי של 22,124 Daltons. המבנה כולל ארבעה סלילים הדרושים אינטראקציה עם קולטן פונקציונלי ל-הורמון גדילה.

נראה כי המבנה הורמון גדילה היא אבולוציונית הומולוגיים להורמון פרולקטין ו somatomammotropin שליה. למרות הדמיון המבני ניכר בין הורמון גדילה ממינים שונים, רק אדם ישן קוף העולם הורמוני גדילה יש השפעה משמעותית על קולטן הורמון גדילה אנושי.

 Isoforms מולקולריים שונים של הורמון גדילה קיימת בלוטת יותרת המוח ו משתחררים לדם. בפרט, נגזרת של כ 20 kDa במקור על ידי שחבור חלופי קיים יחס קבוע 01:09 ליתר דיוק,  ואילו לאחרונה גרסה נוספת של ~ 23-24 kDa כן, דווח שלאחר פעילות גופנית גבוהה יותר על מדינות הפרופורציות.  זו גרסה לא זוהה, אך הוצע יעלה בקנה אחד עם 22 kDa glycosilated גרסה של 23 kDa שזוהו בלוטת יותרת המוח. על כן, אלה גרסאות חייב לזרום חלקית חלבון (הורמון גדילה מחייב חלבון, GHBP), המהווה את חלק מקוצץ של קולטן הורמון גדילה, ולמקטע חומצה יציב (ALS).

הטיפול בהורמון הגדילה (gh)
הורמונים ואנטי-אייג'ינג
אנטי-אייג'ינג ( Anti - Aging ) מטפורמין (גלוקופאז)
המערכת ההורמונלית בגופנו (Endocrine system)
כיצד למנוע את הדעיכה בסיום השימוש בסטרואידים האנבולים ?
הורמון הגדילה (סומאטרופין growth hormone – )
תקציר ‏- המערכת האנדוקרינית (הורמונאלית (
הורמונים שונים והשפעתם
טסטוסטרון (Testosterone)
השפעת הסטרואידים אודות גופנו ויכולתו האתלטית \ חלק א '
השפעת הסטרואידים אודות גופנו ויכולתו האתלטית-חלק ב '
משפעלי טסטוסטרון
פרופילים של סטרואידים אנבוליים
סייקל-סטרואידים, PCT ודטוקסיפיקציה, ניקוי הגוף
רגישות השרירים לטסטוסטרון
הורמון גדילה - ביולוגית תקנה 
פפטידים שפורסמו על ידי גרעינים neurosecretory של ההיפותלמוס (הורמון גדילה, הורמון משחרר / somatocrinin וצמיחה הורמונים הורמון מעכב / somatostatin) לתוך דם ורידי hypophyseal הפורטל המקיף את בלוטת יותרת המוח הם בקרי העיקריים של הפרשת הורמון גדילה ידי somatotropes את. עם זאת, למרות מאזן של פפטידים אלו מגרה קובעת עיכוב שחרור הורמון גדילה, האיזון הזה מושפע לגירוי פיזיולוגיים רבים (למשל, פעילות גופנית, תזונה, שינה) או מעכבי הפרשת הורמון גדילה (למשל, חומצות שומן חופשיות).  לגירוי של הפרשת HGH כוללים:  הפפטיד הורמונים הורמון משחרר הורמון גדילה (GHRH) באמצעות קשירה של הקולטן להורמון משחרר הורמון גדילה (GHRHR) [10]  גרלין דרך מחייב הורמון גדילה לקולטנים secretagogue (GHSR)]  מין הורמונים עלה אנדרוגן הפרשת בגיל ההתבגרות (אצל גברים מ testis ועל הנקבות של קליפת יותרת הכליה)  אסטרוגן  קלונידין ו-L-DOPA על ידי שחרור GHRH מעורר [13]  היפוגליקמיה, ארגינין [14] propranolol על ידי שחרור somatostatin מעכב   שינה עמוקה ניאצין כמו חומצה ניקוטינית  צום  פעילות גופנית נמרצת,  מעכבי הפרשת הורמון גדילה כוללים:  somatostatin מגרעין periventricular [19]  ריכוזי במחזור של הורמון גדילה ו IGF-1 (משוב שלילי על בלוטת יותרת המוח וההיפותלמוס)  היפרגליקמיה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית