דיאטה מהירה: להיות שמן ובכושר

דיאטה מהירה: להיות שמן ובכושר

אתה יכול להיות שמן ובכושר? על פי דו"ח המנתח האמריקאי על עודף משקל והשמנת יתר, השמנת יתר התנאים עודף משקל קשורים לסיכון מוגבר של מחלות קשות ואף מוות בטרם עת. לדוגמה, אפילו כמות קטנה של עלייה במשקל (11 עד 18 פאונד) מעלה את הסיכון של אדם לפתח סוכרת מסוג II. בעוד אדם אחד יכול להיות שמנים ואין לי בעיות בריאותיות חמורות, הראיות עולה כי עלייה במשקל (שומן לא משקל מתאים שרירים אתלטי) היא סיכון בריאותי רציני: כל רמה של השמנת יתר היא גורם סיכון בריאותי, אבל על משקל גוף של 20% או יותר מעל משקל רצוי מהווה סכנה בריאותית ברורה. השמנת יתר קשורה לקיצור תוחלת החיים. גורמי סיכון למחלות לב כלליות כגון לחץ דם גבוה ורמות כולסטרול גבוהות בדם קשורים גם עם עודף משקל. עלייה במשקל של 10 עד 20 £ קשורה לסיכון מוגבר למחלות לב כליליות הן בגברים והן בנשים.השכיחות של סוכרת הוא כמעט 3 פעמים גבוה יותר אצל אנשים בעלי עודף משקל מאשר אצל אנשים במשקל תקין. עודף משקל הוא גם גורם סיכון לסרטן השד, הרחם, המעי הגס, החלחולת ופי הערמונית. השמנת יתר מגבירה את הלחץ על המפרקים בגוף. זה מגביר את הסיכון של ניתוח להחלפת , דיאטה.
דיאטה והשמנת יתר, המוגדרת כמדד מסת גוף של 30 ומעלה, היא מגיפה בארצות הברית ומדינות מתועשות אחרות, והוא הופך במהירות 1 במדינות מתפתחות. כמו המעבר מדינות אורח חיים מערביים, השמנת יתר נוטה לעלות. שיעור ההשמנה להשתנות מ קטנה כמו 2 בחלק ממדינות אסיה כדי ככל 75 אחוזים בכמה מדינות האוקיינוס ​​השקט. יש יותר מ -300 מיליון אנשים שמנים בעולם, ויותר מ -750 מיליון בני אדם הסובלים מעודף משקל. בארצות הברית, 34 אחוזים מהמבוגרים הם יתר במשקל 30.5 אחוזים סובלים מהשמנת יתר. בין 1980 ל 2000, אחוז הילדים הסובלים מעודף משקל בגיל שש עד 11 הוכפל, מ 7 עד 15 אחוזים, ואחוז הגילאים נוער הסובלים מעודף משקל ל 19 שנים עשר שלושה, מ 5 ל 16 (אוגדן, et al.). באירופה, במדינה הדק ביותר היא שוודיה, עם ההשמנה על 10 אחוזים, בעוד השמנה ביותר היא ליטא, עם ההשמנה על 79 אחוזים. העובדה העצובה היא השכיחות של השמנת יתר נראה כי הגדלת בכל המדינות.
מה גורם להשמנת יתר? השמנת יתר נגרמת על ידי גורמים רבים. משקלו של אדם נקבעת על ידי שילוב של גנים, חילוף חומרים, התנהגות, תרבות וסביבה. גנים חילוף החומרים יכול להסביר כ -25 עד 40 אחוז ממשקל הגוף. עם זאת, הסביבה של אדם גוברת על השפעות משניות של הביולוגיה. בעוד גנים עלולה להעלות את הסיכון של אדם להשמנה, הם לא לבד לגרום להשמנה. גנים בוודאי לא יכול להסביר את השכיחות של השמנת יתר בקצב מואץ בכל העולם.

חצי הכוס המלאה המומחים גם הסכימו, (דיאטה מהירה) כי כל גורמי סיכון קודמים ניתן לשפר על ידי ירידה במשקל. לדוגמה, כמה מדענים הראו כי ירידה במשקל 10% יכול לגרום לירידה של 20% את הסיכון למחלות לב. ובעוד זה יכול להיות קשה מאוד להפסיד ולשמור על הירידה במשקל גדולה, את היתרונות הבריאותיים הגדולים ביותר נראה להתרחש עם 10 עד 20 £ הראשונים של המשקל שאבד. זה צריך להיות תמריץ גדול עבור כל מי שחושב "זה לא שווה את זה!" אתה לא צריך לאבד את כל קילוגרם נוסף כדי להשיג את היתרונות של בריאות טובה יותר ורמות אנרגיה משופרת.

קליפר למדידת אחוזי השומן בגוף
₪299.00
אנימל קאט-Animal Cuts

סי,אל,איי אקסטרים CLA EXTREME, שורף שומנים לדיאטה וחיטוב

סטופ-איט-StopEat-מדכא תיאבון

שורפי שומנים 100 כדור - יוניברסל
מכשיר מודד - Body Part Measurer
₪99.00

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית