דיאטה מהירה

כמו סלבריטאים רבים לפניה, השחקנית אלישיה סילברסטון יש להרכיב ספר, כי היא אומרת חושף את סודות נראה נהדר וגופה בנוקאאוט. בתזונה סוג, Silverstone מייחס בריאותה ויופי לתזונה אורגנית לחלוטין, אותה טבעוני, ללא בשר, מוצרי חלב "מגעיל",, סוכר לבן, מזונות מעובדים.

בתזונה , פעיל בשימור בעלי חיים נלהב, אומר דיאטה המבוססת על צמחים לא טוב רק לגוף אלא גם מציל חיים, והוא אחד הדברים "הירוקות" אתה יכול לעשות. דיאטה מהירה...

דיאטה צמחונית דורש פחות דלק, מים ומשאבים אחרים מאשר מוצרים מן החי, ובעקבות תזונה טבעונית הוא אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לרדת במשקל, לשפר את הבריאות שלך ואת הבריאות של כוכב הלכת שלנו ", אומר סילברסטון.

טבעוני אכילה צמחונית הופכים הגדלת פופולרי כצרכנים יותר לגלות את הבריאות, איכות הסביבה, ואת היתרונות האתיים של תזונה צמחונית. (גם ברגר קינג מציעה veggie המבורגרים בימים אלה.)

מומחי תזונה ממליצים על תזונה צמחונית על היתרונות הבריאותיים הרבים שהיא יכולה לספק.תזונה טבעונית המבוססת על מזונות צמחיים כמו פירות, ירקות, דגנים מלאים, אגוזים, שעועית ומוצרי סויה - ומשולל בעלי חיים ומוצרים מעובדים יתר על המידה - יכול להיות טעים, מזין לקדם ירידה במשקל.

למרות זאת, תזונאים מזהירים כי כאשר אתה מבטל את כל מוצרים מן החי מהתזונה, אתה מסתכן ליקויים בפיתוח של חומרים מזינים חיוניים כגון סידן, ברזל, ויטמינים B12 ו-D משום כך הם נוטים לאפשר מוצרים מן החי רזה דל שומן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית