מהדיאטה חיטבתי את גופי ורואה קוביות בבטן - קובי עזרא

אני מאוד מרוצה מהדיאטה-חיטבתי את גופי, וכבר אני מתחיל לראות את הקוביות בבטן

אז תודה רבה מקרב הלב על הדיאטה המהירה ואורח החיים הבריא לקובי עזרא.  

קובי עזרא לדעתי הוא התותח הראשי בישראל! אין יותר טובים ממנו התחומי הדיאטה והספורט! ואני מדבר מתוך ניסיון רב, לאחר שניסיתי את מזלי אצל הרבה "יועצי תזונה" נוכלים ושרלטנים... 

אני מציע לכם להישמר מפני יועצי תזונה, היות ויועצי תזונה הם לא למדו תזונה באופן פרקטי, 

אם אתם מחפשים איש מקצוע טוב אמליץ לכם על קובי עזרא! למידע נוסף בסיפור האישי: כיצד ליצור קוביות בבטן?



שם: רותם, תאריך לידה: 14-6-96. גובה: 179 ס"מ.

מה דעתך על הדיאטה של קובי עזרא

אני מאוד מרוצה מהדיאטה, אני חיטבתי את גופי, וכבר אני מתחיל לראות את הקובניות בבטן. בקיצור אני מאוד מרוצה! אז תודה רבה מקרב הלב על הדיאטה המהירה ואורח החיים הבריא לקובי עזרא. 

קובי עזרא לדעתי הוא התותח הראשי בישראל! אין יותר טובים ממנו התחומי הדיאטה והספורט! ואני מדבר מתוך ניסיון רב, לאחר שניסיתי את מזלי אצל הרבה "יועצי תזונה" נוכלים ושרלטנים... 

אני מציע לכם להישמר מפני יועצי תזונה, היות ויועצי תזונה הם לא למדו תזונה באופן פרקטי, אם אתם מחפשים איש מקצוע טוב אמליץ לכם על קובי עזרא, אך אני משוחד במקרה זה! אז פשוט כדי לכם לפנות לאיש מקצוע עם תעודות וכו'...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שמן דגים אומגה 3 חסרונות, אומגה 3 יתרונות, אומגה 3 מתי לקחת? קובי עזרא