איך לשפר את רמת ואיכות הטסטוסטרון? טסטוסטרון חופשי, טסטוסטרון טוטאל, SHBG, Sex hormone binding globulin

איך לשפר את רמת הטסטוסטרון?





ירידה בביטוי הגלובולין המחייב הורמון המין (SHBG) הוא גורם סיכון עצמאי לסוכרת הריונית (GDM).



עם זאת, המנגנונים הקושרים ביטוי נמוך ל- SHBG ועמידות לאינסולין בסוכרת הריונית אינם ברורים. במחקר זה חקרנו את השליה SHBG במסלול PI3K / AKT כדי לחשוף את המנגנון המקשר בין ירידה ב- SHBG לעמידות לאינסולין.



במודל תאים שהם בעלי עמידות לאינסולין הוקם בשיטת גירוי האינסולין. הוקמו שתי קבוצות, תאי HTR8 / Svneo ותאי עמידות לאינסולין של HTR8 / SVneo. הביטוי של גורמים הקשורים ל- SHBG ו- PI3K / AKT התגלה תוך שימוש ב- PCR בזמן אמת ובמערב סופג וקושרותיהם נותחו.

איך לשפר את רמת ואיכות הטסטוסטרון? טסטוסטרון חופשי, טסטוסטרון טוטאל, SHBG, Sex hormone binding globulin



התוצאות הראו שרמות חלבון SHBG ו- mRNA בתאי עמידות לאינסולין היו נמוכות משמעותית. יחד עם ירידה בביטוי SHBG, רמות ה- mRNA והחלבון של IRS-1, IRS-2, PI3Kp85α ו- GLUT-3, GLUT-4 ירדו באופן משמעותי. עם זאת, הביטוי של GLUT-1 עלה משמעותית.



ניתוח המתאם של פירסון הראה כי ביטוי ה- mRNA של SHBG היה בקורלציה חיובית עם רמות ה- mRS של IRS-1, IRS-2 ו- PI3Kp85α. על פי התוצאות, ביטוי נמוך ל- SHBG לא רק משתתף בפיתוח עמידות לאינסולין מקומית, אלא עשוי גם למלא תפקיד חשוב בתנגודת מערכתית PI3K / AKT בתווך מסלול אינסולין וסוכרת הריונית.



טסטוסטרון חופשי, טסטוסטרון טוטאל, SHBG, Sex hormone binding globulin, קובי עזרא. #טסטוסטרון #טסטוסטרוןחופשי #טסטוסטרוןטוטאל #קוביעזרא #kobiezra #פיתוחגוף #הורמונים #הורמונימין #dieting #diets #בריאות #nutrition #health #diet #fitness #bodybuilding #healthy

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית