פרוביוטיקה פרהביוטיקה קובי עזרא

קובי עזרא Ph.D על פרוביוטיקה פרה ביוטיקה.



פרוביוטיקה ופרביוטיקה ומה ההבדלים ביניהם?, מתי רצוי לקחת פרוביוטיקה?, איזה סוג של פרוביוטיקה כתוסף הכי יעיל? ולאילו מצבים הפרוביוטיקה יעילה? 

* רוצים להתרשם ממטופלים נוספים שעברו את הליך הדיאטה בשיטת Diet2All.
* התרשמו ממטופלים שבעבר היו חולי סוכרת טייפ-2 וכיום בריאים לחלוטין! לפי שיטת Diet2All.

לשאלות אתם מוזמנים לשאול אותנו כאן בתגובות

מה אנחנו יודעים על התועלת של פרוביוטיקה? פרוביוטיקה מסויימת עשויה לסייע במניעת שלשול הנגרמים ע"י זיהומים או טיפול באנטיביוטיקה. הם עשויים גם לעזור לסימפטומים של תסמונת המעי הרגיז. עם זאת, לא כל פרוביוטיקה יש את אותן תופעות.

מה אנו יודעים על בטיחות הפרוביוטיקה? בקרב אנשים בריאים, פרוביוטיקה בדרך כלל יש רק תופעות לוואי קלות, אם בכלל. עם זאת, אצל אנשים עם בעיות בריאותיות בסיסיות (למשל, מערכת החיסונית חלשה), דווחו על סיבוכים חמורים כגון זיהומים.

מה היא פרוביוטיקה? פרוביוטיקה הם מיקרואורגניזמים חיים שנועדו להיות בעלי יתרונות בריאותיים. מוצרים הנמכרים כפרוביוטיקה כוללים מזונות (כגון יוגורט), תוספי תזונה ומוצרים כ קרמים לעור.

למרות שאנשים חושבים לעיתים קרובות על חיידקים ועל מיקרואורגניזמים אחרים כ"חיידקים" מזיקים, מיקרואורגניזמים רבים עוזרים לגופנו לתפקד כראוי. לדוגמה, חיידקים שבדרך כלל נמצאים במעיים שלנו עוזרים לעכל מזון, הורסים מיקרואורגניזמים הגורמים למחלות ומייצרים ויטמינים. מספר גדול של מיקרואורגניזמים חיים על הגוף שלנו. רבים מהמיקרואורגניזמים במוצרים פרוביוטיים דומים או דומים למיקרואורגניזמים החיים באופן טבעי בגופנו.


חוקרים אומרים שפרוביוטיקה עשוייה לסייע במניעה או בטיפול במגוון בעיות בריאות, כולל: הפרעות עיכול כגון שלשולים הנגרמים על ידי זיהומים, שלשולים הקשורים לאנטיביוטיקה, תסמונת המעי הרגיז ומחלת מעי דלקתית

הפרעות אלרגיות כגון: אטופיק דרמטיטיס (אקזמה) ונזלת אלרגית (קדחת השחת). עששת, מחלת חניכיים, ובעיות בריאותיות אחרות. קוליק אצל תינוקות, מחלת כבד. הצטננות. מניעת דלקת נרקיסיטיס נמקית בתינוקות במשקל לידה נמוך מאוד.

ישנן עדויות ראשוניות לכך שכמה פרוביוטיקה מסייעת במניעת שלשולים הנגרמים על ידי זיהומים ואנטיביוטיקה ושיפור הסימפטומים של תסמונת המעי הרגיז, אך יש ללמוד יותר.


#קוביעזרא #פרוביוטיקה  #פרהביוטיקה
לאתר: http://diet2all.net
הירשמו לערוץ הבריאות והכושר: http://bit.ly/Diet2All
לאינסטגרם: https://www.instagram.com/kobisport
לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/Diet2All

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שמן דגים אומגה 3 חסרונות, אומגה 3 יתרונות, אומגה 3 מתי לקחת? קובי עזרא