דיאטה תפריט סיפור אישי על תוכנית תזונה ליחטובים

דיאטה תפריט, מטופל מספר על תוכנית תזונה, השיטה שחיטבה את גופו בזמן קצר של כ- 8 שבועות (זה כמובן רק ההתחלה!), בתוכנית של קובי עזרא Ph.D, לאתר: http://diet2all.net רוצים גם אז צרו קשר בשעות הבוקר, בנייד 0528567140
הירשמו לערוץ הבריאות והכושר:
http://bit.ly/Diet2All



כעבור שמונה שבועות שאני בדיאטה ירדתי כחמישה עשר וחצי קילוגרם,- בקלות יתרה, כל זאת הודות לשיטתו של קובי עזרא הקוסם שסייע לי ועזר לי לרדת במשקל ולחטב את הגוף במהירות שיא שלא חלמתי עליה.
אז שוב פעם אני ממליץ לכולם לכל מי שמעוניין לרדת במשקל ולחטב את גופו להגיע לקליניקה של קובי עזרא, שם תוכלו בקלות לחטב את הגוף ולרדת במשקל, ולא פחות חשוב להרגיש טוב יותר.

שאלה: באיזה משקל היית ולאיזה משקל לגעת? תחילה התכלתי במשקל של כ- 115 או ליתר דיוק 114.9 קילוגרם וירדתי למשקל של 99 קילוגרם, וזאת כעבור כ- 8 שבועות בלבד !

וכמובן כפי שאתה אומר ששברתי קידומת או כמה קידומות של משקל ושל אחוזי שומן.
כמובן שהכל בזכות קובי עזרא הקוסם, וגם אני אומר לכל אלה שרוצים להתחטב או לאבד שומן להגיע אליו לקליניקה, כך הם יצליחו בקלות להוריד את אחוזי השומן ולחטב את הגוף ולראות שינויים מדהימים, בדיוק כפי שאני ראיתי !.

הכי חשוב מעבר למקצועיות, יחס אישי וכמובן ליווי לכל אורך הדרך. כך ניתן להגיע לתוצאות ולתוצאות הכי טובות שיש וכפי שאני אומר: יש תמונה לפני ויש גם במהלך ותהיה גם לאחר את ההליך כמובן שאנחנו עדיין בעיצומו של תהליך, בעיצומה של הדיאטה, לאחר שינויים ניכרים לעין וכולם אומרים לי - כל הכבוד !

אז אני ממליץ בחום !
בפעם הבאה אולי אתם תהיו בראיון הוידיאו שאני נמצא בו כרגע
ותהיו אתם הממליצים !
שיהיה בהצלחה

לאינסטגרם: https://www.instagram.com/kobisport
לדף הפייסבוק:
https://www.facebook.com/Diet2All



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שמן דגים אומגה 3 חסרונות, אומגה 3 יתרונות, אומגה 3 מתי לקחת? קובי עזרא