הרזיה ודיאטה בהתאמה אישית, קובי עזרא דיאטה מהירה

הרזיה מהירה בהתאמה אישית, מטופל מספר על שיטתו של קובי עזרא Ph.D דיאטה מהירה בהתאמה אישית.
לאתר: http://diet2all.net


הירשמו לערוץ הבריאות והכושר.
לאינסטגרם: https://www.instagram.com/kobisport
לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/Diet2All

* רוצים להתרשם ממטופלים נוספים שעברו את הליך הדיאטה בשיטת Diet2All

* התרשמו ממטופלים שבעבר היו חולי סוכרת טייפ-2 וכיום בריאים לחלוטין! לפי שיטת Diet2All.

להלן סיפורו האישי של מטופל בשיטת Diet2All של קובי עזרא Ph.D

שאלה: חלפו שבועיים מתחילת הדיאטה, ספר לנו מה קרה? 

"כל הבגדילם גדולים עליי, אך יש לציין שלפני תחילת תוכנית התזונה כאן איתך בקליניקה, חשתי עייפות כרונית בכל היום, כבדות גופנית, לא הייתי ישן טוב בליילה - היו לי יקיצות בשינה (בכל לילה לפחות 3-2 פעמים מתעורר).

מאז שנפגשנו בקליניקה, קיבלתי תוכנית תזונה, תוכנית אימונים בהתאמה אישית, האומנם תחילה הייתי קצת סקפטי- ואל תקח זאת באופן אישי. תשמעו להגיע לכאן- תל-אביב עם כל הפקקים זה סיוט, אך זה בהחלט היה שווה!.

עם הדיאטה שקבלתי עשיתי אורח חיים חדש, ופתאום אני ישן בלילה!, ואני נושם יותר טוב (פחות נוחור בלילה)- ואני מחייך !.

זה מאוד מרגש אותי לחוש כחדש ! זה משהו שלא ניתן להבין זאת. מעבר לנראות (שאני נראה יותר טוב ובקבל פרגונים).

יש לציין כי במהלך השבועיים הנ"ל ירדתי 4 קילוגרם ! אך הכי חשוב זה ההרגשה הטוב ביום יום. אני יותר זז, יותר דינמי, אני יוצר יותר דברים, לומר ומלמד יותר טוב.


* לפגישת יעוץ בקליניקה ניתן ליצור קשר

בנייד 0528567140 בשעות 8:00 עד 13:00

לשאלות אתם מוזמנים לשאול אותנו כאן בתגובות של הפוסט.



קובי עזרא הרזיה מהירה, קובי עזרא דיאטה מהירה, קובי עזרא עיצוב הגוף, קובי עזרא דיאטה, קובי עזרא הרזיה, קובי עזרא ירידה במשקל, קובי עזרא לרדת במשקל

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שמן דגים אומגה 3 חסרונות, אומגה 3 יתרונות, אומגה 3 מתי לקחת? קובי עזרא