דיאטות בשירות חוק משיכת ההרזיה, הרזיה ללא דיאטה

דיאטות בשירות חוק משיכת ההרזיה, הרזיה ללא דיאטה עם קובי עזרא ויובל טביב. http://diet2all.net הרזיה ע"פ חוקי המשיכה: לפני שתתחילו הליך זה רצוי שתלמדו לאהוב את עצמכם כמו שאתם (סרטון בנושא יהיה בקרוב). זכרו, לא ירחק היום ואתם תאמרו לעצמכם: "איך היינו יכולים לחיות ככה עד היום"....







הרזייה ע"פ חוק המשיכה:


1. הצהרות שמתייחסות להורדה במשקל (אתן מספר דוגמאות בהמשך). יש לציין שהצהרות בלבד לא יגרמו להורדה במשקל אלה יגרמו לכם לשינוי דפוס התנהגות שיגרום לכם לפעול להגיע למטרה. בחרו כמה הצהרות שאתם רוצים ואמרו אותם באותו אופן בוא הוסבר בפרק של "ריפוי עצמי". זכרו, רק תכנות מחדש של תת ההכרה ייצור דפוסי התנהגות אחרים אשר יובילו אתכם למטרה ביתר קלות.

2. חפשו תמונה של הגוף האידיאלי בשבילכם, תמונה זאת יכולה להיות בצעירותכם או אפילו תמונה לא שלכם, רק תצטרכו למקם אותה על תמונה קיימת שלכם כאשר הראש שלכם יהיה במקום הראש שבתמונה. שימו תמונה זאת על לוח החזון או בכל מקום בולט אחר. אפשר גם על שומר המסך בטלפון הנייד או במחשב.

3. דמיינו פעמיים ביום בין 5 ל 10 דקות כל פעם בעיניים עצומות אם זה במדיטציה או בכל מקום בו אתם יכולים להירגע, דמיינו את התחושות והמחמאות שהסובבים אתכם אומרים לכם. תיהנו לאורך כל התהליך. הרגישו את הרגשות החיוביות שלכם, שמחה, אושר, הנאה, אהבה, ביטחון, שמחת חיים, הכרת תודה, קחו השראה מהתמונה ששמתם על לוח החזון או אפילו על שומר המסך שלכם בטלפון הנייד או על מסך המחשב.

4. התמקדות- חוק המשיכה קובע שאתם מקבלים יותר ממה שאתם מתמקדים עליו. כאשר תשומת הלב שלכם ממוקדת בשומן, סוגי מאכלים, קלוריות אתם תהיו ממוקדים שלילית ותקבלו מזה עוד מהסיבה שאתם מתמקדים בבעיה ולא בפתרון. במקום להתמקד על הדברים שאתם צריכים לוותר התמקדו בדברים שאתם הולכים להרוויח כתוצאה מהירידה במשקל, חשבו איך אתם משנים את אורח החיים שלכם ולא על דיאטה. בשביל להתאים את עצמכם אנרגטית ליעד שאתם שואפים אתם צריכים לחשוב ולפעול כמו אנשים רזים. הפסיקו להתמקד במשקל שלכם כי כאמור מה שאתם מתמקדים בו תקבלו ממנו עוד, במקום זה התמקדו בסיבות החיוביות להורדה במשקל והיו מאושרים עם המשקל גוף הנוכחי שלכם, כך יהיה לכם יותר קל להשיל קילוגרמים.

5. תת ההכרה- אנשים לא מבינים למה הם עולים במשקל אחרי שכבר הצליחו להשיל מעליהם כמה קילוגרמים, הסיבה נעוצה בתת ההכרה. תת ההכרה שלכם תוכנת לשמור על המשקל הנוכחי שלכם למען שרידותו של הגוף לכן חשוב מאד כל הנושא של תכנות תת ההכרה מחדש והבאתו למצב בו יסגל לעצמו פקודות חדשות, כמה פעולות שעוזרות מאד הם ההצהרות ומשפטי שכנוע (אוטוסוגסטיה).

6. תחשבו ותדברו עם אנרגיות חיוביות לגבי הסיבות להורדה במשקל לדוגמא, במקום לאמור "כדי להפסיק להיות עייף" תאמרו "כדי להיות ערני יותר" או אל תאמרו "אני מרזה כי לא נוח לי עם כל השומנים שעלי" תאמרו "אני מרזה לחוות הרגשה נעימה יותר" או במקום לאמור "אני מרזה כי אני מרגיש/ה מוגבל/ת וכבד/ה בתנועות שלי" תאמרו "אני מרזה כי אני רוצה להרגיש קליל/ה כשאני רצה". תחשבו רזים תהיו רזים.

7. הכרת תודה- להכרת תודה יש תפקיד נכבד בלהפוך אתכם לבני אדם מאושרים יותר ואסירי תודה על הקיים בעולמכם, לימדו להוקיר תודה על הגוף שלכם ועל כל איבריו וזה יסייע לכם בשיפור ההערכה העצמית ויסייע לכם בתהליך ההרזיה.

8. שחררו- בצעו את ההוראות כהלכה, הצהרות, הדמיה וכל מה שהוזכר לעיל והתנתקו מהתהליך, אל תחשבו על זה יותר מידי במהלך היום, הימנעו מללכת להישקל כל יום או להיות חסרי סבלנות. כל לחץ שתשדרו בנוגע לרצונותיכם יגרום לכוחות מאזנים למנוע מכם להגיע למטרה.
משפטי הצהרה להרזיה:
- "אני מאמין/ה בעצמי".
- "אני מוכן/ה להרזות".
- "זה כל כך קל לרדת במשקל".
- "אני אשיג את מטרותיי ושום דבר לא יעכב אותי".
- "אני נהנה/ת להוריד במשקל ומשיג/ה את מטרותיי".
- "אני מקבל/ת את עצמי כמו שאני".
- "הורדה במשקל באה לי בטבעיות".
- "בכל יום שעובר אני מרזה יותר ויותר".
- "אני מרגיש/ה שהחשק שלי לאוכל שומני נעלם מיום ליום".
- "אני מאמין/ה ביכולותיי לשנות את ההרגלים שלי לחיובים".
- "אני מרגיש/ה שאני מוריד/ה ממשקל גופי בכל דקה שעוברת".
- "אני אסיר/ת תודה על הגוף שלי ועל כל מה שהוא עושה בשבילי".
- "יש לי את הכוח לשלוט בקלות על המשקל שלי באמצעות אכילה בריאה".
- "אני משיג/ה את מטרותיי ומתחזק/ת את המשקל הרצוי".
- "יש לי רצון עז ודחף חזק לאכול רק מזונות בריאים".
- "אני יכול/ה לעשות את זה, אני עושה את זה, הגוף שלי יורד במשקל עכשיו".
- "אני אוהב/ת את עצמי ומקבל/ת את מי שאני".
- "אני חי/ה אורך חיים בריא".
- "אני חזק/ה מכל תירוץ".
- "אני בוחר/ת לעשות פעילות גופנית כל יום".
- "הגוף שלי משתוקק למזונות בריאים".
- "אני נראה/ת ומרגיש/ה נהדר".

סיכום: דעו לאהוב את עצמכם כפי שאתם עכשיו. התמקדו בתוצאה הסופית ולא בגורמי ההשמנה. בצעו הדמיה לפחות פעם ביום ע"פ הכללים. תחשבו ודברו חיובי לגבי מטרתכם. דעו להכיר תודה על הגוף שלכם כל יום. שחררו והתנתקו במהלך היום והפחיתו את חשיבות המטרה שלכם למינימום האפשרי בכדי לא ליצור כוחות מאזנים, ביחד עם זה עליכם לפעול לכיוון המטרה עם כוונה ורוגע.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שמן דגים אומגה 3 חסרונות, אומגה 3 יתרונות, אומגה 3 מתי לקחת? קובי עזרא