טיפים להרזיה וחיטוב הגוף, היבטים פסיכולוגיים ופיזיולוגיים

להתאמן עם בן זוג, למה?. כי מחקרים הראו שזוגות המתאמנים יחד הם בעלי סיכוי גבוה יותר של כ-34% להיצמד לתוכנית האימונים שלהם ולא ליפרוש מהעיסוק בספורט.







לאכול ליד שולחן במטבח ולא על הספה או מול צפייה בטלויזיה. ואם אתם שואלים למה? אז התשובה היא שבעת צפייה אנו אוכלים יותר אוכל וללא הבחנה, כך הנטייה שלנו להשמין גוברת.



לשתות יותר מים!. למה? כי להיות מיובש ואפילו ברמות נמוכות המצב יכול להטעות את הגוף שלנו לתחושת רעב בלתי מוצדקת.



צורת הבישול חשובה גם כן, לכן מומלץ לחלוט ולא לטגן ביצים, עופות, דגים וכו'...



צלמו את עצמכם, לפני תחילת התהליך בלבוש מינימלי ובהרבה תמונות בפוזות שונות, כך תוכלו להשוות את קצב ההתקדמות שלכם וכמובן הבדבר ישפר את המוטיבציה שלכם.



רצוי לאכול פחמימות מורכבות, כגון: קיטניות ודגנים מלאים, הנ"ל יספקו לנו אנרגיה ארוכת טווח ויצמצמו את התשוקה שלנו למתוקים וג'נק פוד.



מומלץ לאכול פירות וירקות, היות והם עשירים בויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים, החיוניים לבריאות אופטימלית. יש לומר שהסיבים התזונתיים חיוניים למניעת עצורות שהיא תופעה שכיחה בקרב אנשים שעושים דיאטות.



לצמצם למינימום את צריכת השומנים הבלתי בריאים, כמו: מרגרינה, ושמנים מעובדים. ובמקום להגביר את צריכתם של השומנים הבריאים, כגון אבוקדו, ואגוזים לסוגיהם השונים, וכמובן רצוי שיהיו בלתי קלויים וזאת בכדי לשמור על איכותם האופטימלית.



לשתות תה! - לבן, ירוק ואפילו רגיל-שחור. בתה ישנם נוגדי חמצון המסייעים לשיפור בתהליך שריפת השומנים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית