אימונים ותזונה לוקה בחסות חדר הכושר

שלום לכל האנשים העוסקים בספורט.
ברצוני להציג את עצמי בפניכם שלום שם שלי נווה בן 18.5
מיתאמן שנה גר באזור טבריה והייתי רוצה לשתף אותכם בדרך שעברתי מאז שנכנסתי לחדר כושר...

אוקי אז ככה.. נכנסתי להיתאמן בתחילת דרכי בחדר כושר בטבריה!

אוקי אז ככה בתחילת דרכי לא הבנתי בתזונה בתכניקה נכונה בתוכנית אימונים מה צריך לעשות כדי להיתקדם ועשיתי המון המון המון!!!טעויות!! בזכות הדרכה שגויה שאותו מאמן, שגרם לי לאין ספור טעיות קלקולי קיבה שהיו לי בגלל תפריט שגוי שנתן וכל מיני תוספים במינונים מופרזים...

אז ככה הפוסט הזה נועד לכל מיתאמן שגר באזור טבריה ואני חושב שגם בכללי זה מתאים לכל מיתאמן לקרוא את זה ולהפיק לקחים כבר מעכשיו.

אני בתור ילד תמים שלא יודע כלום עדיין..
נכנס כמיתאמן מתחיל ומנסה כמובן לגדול ולהשתפר וכמות הנפולות שהיו לי השנה הזאת כבר הייתי צריך לקום ולוותר על גוף שרירי חטוב ואסתטי שתמיד חלמתי עליו.

כרגע בתהליך חיטוב אני מבטיח לעלות תמונה של אחרי ולפני ולהראות לכם איך באמת הצלחתי לעשות שינוי ואיך באמת הצלחתי להתקדם בלי שום חרטות ותכלס אמת.

היום אחרי אימון טוב החלטתי לצאת מהחדר כושר כמובן שלא אחזור עליו עוד לעולם ביקשתי מ''המאמן'' שיחזיר לי את הכסף ואני ייצא מהחדר כושר שלו..

ובעצם מה שאני מנסה להגיד שכדי לא לעשות טעויות וכדי להתקדם ולהשתפר וכל הדברים כדי מאוד שתיבחרו לעצמכם חדר כושר טוב עם אווירה טובה אווירה של התקדמות הרמוניה מסוימת.

כמובן שכל מי שרוצה לגדול או כל מטרה אחרת הייתי ממליץ על המאמן שלי מר דוקטור קובי עזרא שהוא מומחה לפיתוח גוף וכל מטרה שתירצו אתם תגיעו אליה ותעברו את הדרך שלכם לא לבד.

ובקיצור אין לי יותר מידי מה להרחיב כרגע על המאמן שלי אבל מה שאני יכול להגיד שאולי בהמשך אם אני יעלה פוסטים אחרים ארחיב בנושא המאמן שלי.

תודה אם קראתם, תפיקו לקחים צאו מהחדר כושר שמתנהגים שם מגעיל כולם נראים שם אותו דבר מי מה שראיתי במשך שנה אף אחד לא התקדם שם חוץ מימני.
ובקיצור בבקשה תשתפו תעזרו לי להעביר את המידע הזה מאוד חשוב לי! הגעתי למצבים מאוד קיצוניים וקשיים בריאותיים בגלל אותו מאמן.תודה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית