דיאטה ללא פחמימות

דיאטה ללא פחמימות (דיאטה ללא פחמימות) אינה כוללת צריכה תזונתית של פחמימות כל שהן. כמו כן השומן משמש כמקור לאנרגיה עיקרי יחד עם החלבון. דיאטה ללא פחמימות הינה דיאטה קטוגנית (ketogenic), שאומרה לגרום לגוף להיכנס למצב של קטוזיס, כלומר המרת שומן הגוף לגופי קטונים ולהשתמש בהם כדי לתדלק את הגוף כולו ועד 95% מהמוח. 5% הנותרים עדיין פועלים על גלוקוז=סוכר אשר מסופקים כראוי ע"י המרת חלבון מהמזון דרך תהליך גלוקונאוגנזה או ע"י המרת גליצרול מפירוק חומצות השומן.   


  • דיאטה מהירה ואישית חיטוב הגוף

    www.dailymotion.com/.../x2dkhp3_דיאטה-מהירה-ואישית-...
    28 בדצמ׳ 2014
    דיאטה מהירה ואישית חיטוב הגוף Diet2All. שיטת התזונה הייחודית של ד"ר יעקב עזרא Diet2all דיאטה אישית המותאמת לך ! האם אתם בטוחים שהשקעה של שעות ...
  • דיאטת האכילה בכל שלוש שעות דיאטה והרזיה

    www.dailymotion.com/video/x2fj7oh
    25 בינו׳ 2015
    דיאטת האכילה בכל שלוש שעות דיאטה והרזיה. להלן מטופל מספר אודות הדיאטה והתחושות שלו אודות הדיאטה וההרזיה הנ"ל. http://diet2all.net.
  • ‫דיאטה מהירה לפני ואחרי דיאטה

    www.youtube.com/watch?v=mW7PEI_xa3o

    15 במאי 2013 - הועלה על-ידי דיאטה הרזיה וירידה במשקל קובי עזרא
    דיאטה מהירה לפני ואחרי דיאטה של 10 שבועות. לפרטים http://www.diet2all.net/ 052-8567140 דיאטה מהירה שהוכיחה את עצמה, דיאטה בריאה - הרזיה מהירה.

  • יותר ממאה שנים אחרי זה, דיאטות המוגבלות בפחמימות זכו לפופולריות רבה, במיוחד במקרה של דיאטת אטקינס, שיצא בשנת 1972, הודות לדוקטור רוברט אטקינס. בעוד שהדיאטה שלו היא לא דיאטה של אפס פחמימות, זה להוריד את צריכת פחמימות לרמה קטוגנית בשלבים הראשוניים שלה (20 גרם ביום באינדוקציה; עלייה שבועית ואילך), המאפשר לחסידיו לנצל את מנגנון שריפת השומן הינו תהליך  הקטוזיס. לפי דברי אטקינס, גישה תזונתית זה היא יעילה יותר לירידה במשקל מאשר "דיאטה עתירה פחמימות" דלת שומן, למרות שתמיד הייתה הרבה מחלוקת ומחלוקת רבה בקרב מומחי בריאות הנוגעים להגבלת פחמימות דרסטי.
  • תגובות

    פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

    איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית