הרזיה דיאטה בהתאמה אישית

הרזיה דיאטה בהתאמה אישית, לפי שיטת הדיאטה (Diet2All) של ד"ר קובי עזרא. http://diet2all.net/

להלן מספר טיפים:

הרזיה דיאטה בהתאמה אישית: יש לזכור כי ירידה במשקל בריאה דורשת מאמץ, מסירות, ועקביות.



לא משנה מה נאמאר במגזין שקראתם! כאשר הגוף שלך שורף שומן, המקורות לרוב הם מכל הגוף שלך, גם אם כל מה שאתה עושה הם כפיפות בטן. שום כמות של כפיפות בטן תהיה להיפטר מבטן שאם הם לא מגובים ע"י פעילות אירובית נכונה ודיאטה! שרירי בטן שטוחים לא באים ממיליוני כפיפות בטן; הם באים מרמות נמוכות של שומן בגוף. אז אם זו המטרה שלך, כדי לוודא שאתם עושים הרבה פעילות גופנית אירובית בנוסף לשגרת הדיאטה שלכם.


דיאטה מהירה הדרך הבריאה בכדי לרדת במשקל במהירות משלבת תזונה בריאה ומזינה, הידרציה נאותה, ושגרת פעילות גופנית מתונה ומגוונת.



אם אתם משתמשים בדיאטת אופנתית או טכניקת הרזיה מהירה אחרת לרדת מספר קילוגרמים במשקל ובאופן מהיר מאוד, כדי מאוד לעבור אחרי כמה ימים או שבועות לתכנית ירידה במשקל לטווח ארוך שמקדמת ירידה במשקל בריאה כדי להגן על הבריאות שלך ולקדם את הירידה במשקל קיימא.



איבוד המשקל עשוי לקחת זמן, אבל זה יהיה שווה את זה.



זהה את מקור המוטיבציה שלך ואת מטרות הרזיה האולטימטיבית שלך. נסו לכתוב את הסיבות המדויקות שתעודדנה אותך כדי להפחית את המשקל שלך, כך שיש לך תזכורת חזותית קבועה של המטרות שלך, ולהיות בטוחים שאתם יכולים להצליח.



מומחים בתחום בריאות ממליצים לירידה במשקל ולרוב רצוי באופן איטי ויציב של 1 עד 2 ק"ג בשבוע. זאת היא באמצעות שילוב תזונה בריאה ופעילות גופנית מתונה.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית