איך לרדת במשקל במהירות

איך לרדת במשקל במהירות ולשמור על בריאות אופטימאלית, לפי שיטתו של ד"ר יעקב עזרא.

להמן מטופלים מספרים אודות תחושות שונות שחשו במהלך הדיאטה לירידה מהירה במשקל.

אתם באמת צריכים את שניהם, והנה הסיבה: איבוד שומן (כל מיני סוגים של שומן, ולא רק את השומן בבטן שמכסה את שרירי הבטן התחתונות שלך) דורש גירעון אנרגיה לרוב שמקורה בסוכרים ומומנים מיותרים ובלתי בריאים. בסופו של היום, אתם רוצים וצריכים את הגוף שלכם בכדי להבין שזה לא לא קשה לשמור על הבריאות ולרדת במשקל במהירות.



דיאטה ופעילות גופנית יכולים לעזור לנו ליצור גירעון באנרגיה ולרדת במשקל, אך אני מניח שאתם רוצים את מה שעובד הכי טוב !. מה נותן לך את התמורה הגדולה ביותר עבור הזמן שאתה משקיע.



ישנם הורמונים רבים המשפיעים על הירידה במשקל ובמיוחד שרוצים לרדת במשקל במהירות, אך לשם קיצור אנחנו הולכים להתמקד בשני הורמונים: הלפטין והגרלין.

לפטין הינו הורמון שמופרש ע"י תאי השומן שלנו שמאותת לנו לאכול פחות ולשרוף יותר אנרגיה - קלוריות. מדענים כינו את ההורמון לפטין כ"תרמוסטט לאיבוד שומן".

הלפטין פעיל יותר במערכת שלנו, כך למעשה אנו יכולים לנצל יותר השומנים או  לשרוף שומנים. באופן דרסטי צימצום הקלוריות בדיאטה לרדת במשקל במהירות, מקטינה את שחרור ההורמון לפטין ואת יכולתו לאותת למוח על תחושת השובע, מה שהופך את הירידה במשקל קשה יותר וסופו של דבר איטית יותר.

כך למעשה המצב מכריח אותנו להמשיך לאכול פחות ופחות קלוריות בכדי להשיג את תוצאות של הירידה במשקל.



אנו נותנים יעוצים במטרה: לרדת במשקל, מה לאכול כדי לרדת במשקל, איך לרדת במשקל במהירות, לרדת במשקל תפריט, לרדת במשקל בשבוע.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית