10 טעויות - דיאטה אנבוליים

10 טעויות - דיאטה אנבולית

דיאטה אנבולית, להלן עשרת הטעויות הנפוצות שאנשים עושים בעת ביצוע דיאטה אנבולית. אילו הן טעויות עלייכם להימנע לקבלת התוצאות הטובות ביותר עם דיאטה אנאבוליים.

1. צריכת שומן בלתי מספקת. בדיאטה אנבולית: אתה צריך שומן לאנרגיה מעת תחילת הדיאטה האנבולית היות ואתה לא אכול פחמימות במשך 5 ימים.
אכילת שומן גם מסייע בירידה במצבורי השומן: הגוף מאחסן שומן פחות אם אתם אוכלים יותר שומן. לכן ישנו הצורך להפסיק לדאוג לגבי השמנה.
2. אוכלים רק כאשר רעבים. המזון הוא אנרגיה לגוף שלך. אתם חסרי אנרגיה אם לא אוכלים מספיק. צריכת השומן גבוה על דיאטה אנבולית  דבר הגורם לנו ךתחושת מלאות ולמשך זמן ארוך יותר מהנורמה. בדיאטה אנבולית שח לאכול כל שלוש שעות, גם אם אתם לא רעבים.
3. פרישה מוקדם מדי מהדיאטה. זה לוקח 3-4 שבועות להסתגל לדיאטה אנבולית. אתה יכול לחוות עצבנות, חוסר אנרגיה, חולשה, שלשולים וכו' אך עליבם להתמיד. לאחר 3-4 שבועות עם הדיאטה אנבולית אתם תרגישו מצויין.
4. צריכה בלתי מספקת של סיבים תזונתיים. המעיים שלך צריכים להסתגל לצריכת שומן וחלבונים גבוהה, כצומר אכילת  בשר ושומן. בדיאטה אנבולית ישנו הצורך לאכול מספיק סיבים תזונתיים בכדי למנוע מצבים של שלשולים ועצירות, הנפוצים במהלך השבועות הראשונים של הדיאטה אנבולית. על כן ישנו הצורך לקבל 30 גרם סיבים תזונתיים מדי יום ביומו. לכן כדי לצרוך  2 כפות זרעי פשתן טחונים והרבה ירקות ירוקים יעשו בהחלט את העבודה.
5. צריכת ירקות בלתי מספקת. אתה צריך את תכולת הסיבים של ירקות בכדי לשמור על מערכת עיכול בריאה ותקינה. ירקות גם מקטינים את תחושת הרעב על ידי מילוי הקיבה. אכלו ירקות בכל הארוחות: תרד, ברוקולי, סלט כרוב, ועוד…
6. לא משנים ארוחות. זה בסדר לאכול את אותו המזון כל יום. עם זאת לא כדי אוכל גבינה 3x/ימים ברצף. וזות בכדי להימנע מריאקציה עם כל ארוחה ולכן ישנו הצורך להתנסות. 
7. לא עם קטבים ועשבי תיבול. עלייך לצרוך אוכל שאינו עמוס בתבלינים ורטבים, עלייך להינות מהמזון הטבעי. 
8. צריכה בלתי מספקת של בשר אדום. עוף וטונה לא עובדים עם דיאטה אנבולית – דיאטה מהירה מאוד. אתה צריך שומן מן החי עם שומן רווי שהמזון הטבעי מכיל. זה עוזר לבניית השרירים, אובדן שומן ושומר על רמות אנרגיה גבוהה. לאכול בשר אדום: המבורגרים, סטייקים, צלעות בקר ועוד …
9. צריכת גינק פוד בסוף השבוע. בכדי למנוע את השיגרה, ישנו הצורך בהפיכת פחמימות בסוף השבוע אל המזון המהיר. ג'אנק פוד עודף יגרום לך להגיע אל המיטה עייף ורוצה לישון. לכן לאנשים אילו ישנו הצורך לשלוט על צריכת ג'אנק פוד ולהעדיף לצרוך לאכול פחמימות נקיות: פסטה, אורז, תפוחי אדמה, שיבולת שועל, …
10. עלייה / ירידה במשקל מוקדם מדי. תני לגוף שלך 4 שבועות להסתגל דיאטה אנבולית לפני שאתם צוברים / ירידה במשקל. קבל את הצרכים הקלוריים היומיים שלך. מעבר לעלייה במשקל / הפסד לאחר 4 שבועות. דיאטה מהירה מאוד 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איזו מברשת שיניים ומשחת שיניים מומלצת לסובלים מדלקת חניכיים כרונית